Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayata Gülümse

Bir şeyleri değiştirmek için illa hayatı beklemek gerekmez ki. Attığımız her adım kafamızdan geçirdiğimiz her düşünce birine bakarken biriyle konuşurken aslında farkında olmadan bir çok planlar yapıyoruz. Bilinç altımıza biz farkında olmadan herşey yerleşiyor. Bizse farkındalığımız dışında bunu açığa çıkartıyoruz. Ama çıkarttığımızın bile farkına varamıyoruz. İlk yazımda bunu farkında olmanızı sağlayacağım.* Kendime güvenim çok fazla ve ben her herşeyi yapabileceğimi hiç bir imkansızlık olmadığını ve dünyanın hep benim elimin altında olduğunu düşünerek planlar yapıyorum hayatı öyle yaşıyorum. Sabah kalktığımda asabi olsamda okul zamanımda kafamı dağıtmaya çalışıyorum. Hayatımın monoton gitmemesi için kendime devamlı yeni uğraşlar arıyorum. Düşünce gücümü kullanıyorum olayların olumsuz gideceğini hissettikçe.. Bu düşünce gücümle olumsuzlukların önüne geçiyorum elbetteki tamamının değil :) Bazen kadere hakim olamıyoruz önüne geçip bu olmasın demiyoruz. Ama bazen düşünüyorum da hayatımda herşey yolunda, sıradan gitse ee o zaman ne olurdu ? Pek birşey olmazdı ki çünkü artık iyiliğin kıymeti kalmazdı, özlem nedir bilmez; hiç hasret çekmezdik. Aşk-ı bile heyecansız kaçamaksız yaşardık.. Bunun için hayatımızda olan hiçbir olumsuz olay için üzülmeyelim. Bu dünyada herşey bizim için bunu bilelim buna uygun yaşayalım. Biz yeni oyunlar türetelim. 

Biz elimizi çabuk tutalım vee hayata onun oynamasını beklemeden biz kendi oyunlarımızla şaşırtalım.. Bol Şanslar..* : ) 

 
Toplam blog
: 7
: 260
Kayıt tarihi
: 28.04.11
 
 

27.07.1994 İstanbul doğumluyum. İlkokulu Anadoluhisarı İlköğretim okulu'nda tamamladım. Lise eğit..