Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayata veda...

Hayata veda...
 

İnsan nasıl bir düşünce çıkmazına girer de hayatından, sevdiklerinden gelecekten vazgeçer?

Üstelik günlerin, saatlerin hatta gelecek bir kaç dakikanın, kendisine neler getireceğini bilemezken...
çareleri tükenmiş gibi hisseder...

Oysa duymamış mıdır her gecenin bir sabahı olduğunu, her yağmurun ardından mutlaka güneş çıktığını?

Her ölüm üzücüdür, özellikle geride kalanlar için ama çok sevdiğiniz bir insanın kendi canına kıydığını duymak? ne onulmaz bir acıdır bu?

Zira herkes kendini bir parça suçlu ve eksik hisseder.
Yeterince yakınlaşamadığından, dinlemediğinden veya ona yeterli vakit ayıramadığından... en kötüsü de bana ima etmişti ama ben pek ciddiye almamıştım... diyenin çektiği ıstırabı ve hissedilen pişmanlık duygusunu tasavvur bile edemezsiniz.

Onu son görenler anlatır; dün akşam gördüm birşey anlamadım halinden, gayet normaldi.
İşte ben, hep bu noktaya takılır kalırım.
Niye derseniz?
Zira demek ki o insandaki ruh halini ve değişimleri anlayabilecek kadar seveni yokmuş, işte bu düşünceler içimi yakar kavurur.

Halbuki ben sevdiğimin, kirpiklerinden anlarım sıkıntıda olduğunu... gözlerini gölgeler çünkü. Ne kadar saklasa da ses tonundaki saniyelik tını değişiklerinden anlarım...

Anlatırlar; son saatler geçer birlikte ama anlayamazlar, sözde sevdiklerinin içinde kopan fırtınaları bir türlü farkedemezler. Nasıl aktris veya aktördür ki bu kadar rol yapmayı becerir bu insanlar da kimseye belli etmemeyi becerirler?.

Ölümü düşünürken hatta belki uzunca bir zaman plan yaparken etrafındaki sevenleri, bu ruh halini bir türlü anlayamaz hissedemez...

Seviyorum demenin basite indirgenmesi neticesinde, gerçek olmayan aşklar ve sevgiler, dostluklar ve yanı başınızda farketmeden uçup giden hayatlar.

Seviyorum deyip göremeyenlere, hissedemeyenlere yazıklar olsun, Rabbim beni böyle seveceklerden korusun...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..