Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
Okunma Sayısı
1992
 

Hayata yeniden başla

Hayata yeniden başla
 

Yaz geldi ve benimde temizlik yapmam gerek…

Önce gönül evimin kapısını açıyorum. Of ki ne of…

Ben bakmayalı içinde neler birikmiş neler.

Önce bir başımı bağlayayım saçlarım toz olmasın, eldivenlerimi de giydim işte hazırım temizliğe… Kötü eski ne varsa süpüreceğim, sileceğim hayatımdan, orda kaldıkça tozlanıp hasta ediyorlar beni…

İçindekilerle maziye yolculuğum başlamıştı…

Sevinçlerim vardı o anki heyecanlarımı yaşadım tekrardan, sonra çocukluğumun anıları vardı safça oynuyorlardı kaldıkları yerden… Hüzünlerim de vardı göz yaşarlı ile yeşermiş yosunlaşmış; içerisinde aldatılmalar, nankörlükler barındırıyordu… Acılar zamanla olgunlaştırmış beni, maziye bakınca daha iyi anladım…

Kötü olan ne varsa atıyorum gözlerinin yaşına bakmadan…

Bir defter buldum sayfalarını açıyorum teker teker… Sevip de söyleyemediğim ama söylemek için karaladığım yazılar çıkıyor karşıma… ‘ seni seviyorum’ diyememenin zorluğunu yaşamışım… Gülümseyerek devam ediyorum… Ama sonu hep ayrılıkla bitmiş. Bir anda sinirleniyorum elimdeki süpürge ile hızlı hızlı süpürmeye başlıyorum, bulacağım hak ettiğim aşkı diyorum… Tozlar uçuşuyor…

Güneşe daha fazla yer açmalıyım, eski olan, acı olan ne varsa atmalıyım yerlerini yeni ve güzelleri ile doldurmalıyım diyorum…

Az daha ilerliyorum içerde henüz tozlanmamış anılar karşılıyor beni o kadar yeniler ki, diğerleri gibi üzerlerinde örümcek ağları da yok… Durup karşılarında öylece onları izliyorum… Acı vermiş gidişler, sevip de kavuşamamak, hileler karışmış ilişkilere, asıl dostları görmüş ve kalbimin en temiz yerine çıkarmamacasına gömmüşüm…

Koridorda ise amaçlarım var… Onlar için ne kadar mücadele verdiğimi anımsıyorum. Bazen öyle oldu ki kendimi unuttum sırf onları elde edebilmek için, sevgilerimi erteledim onlar için, yeri geldi evdekilerin yüzünü göremediğim günlerce koşuşturmalardan… İşte koyduğum yerde, kalbimin içindeler. Sevdiğim ne varsa atmadığım gibi onları da atmıyorum… Koridorda dursunlar gene, köşeye kaldırırsam unutulur. Yolumun üstünde durmalılar ki amaçlarıma her zaman ulaşmalıyım, ya da ulaşmak için çabalamalıyım…

Offf bir karanlık oda var burada içini açıyorum iş hayatım karşıma çıkıyor… Korkarak giriyorum içinde stres, sıkıntı, monotonluk, koşuşturmalar vb. bir sürü şey var hemen kollarımı sıvıyorum atmalıyım hepsini… Kalırlarsa bana zarar verecekler. Karanlık odayı istediğim şekle bürümeliyim ve hatta isteğim renge boyamalıyım… Duvarında zamanın bana yol göstermesi için da astığım bir yazı çıkıyor karşıma. yeniden başla diyordu başlığında unuttuğum ama karşıma çıkınca da işte budur dediğim bir yazıydı.

Kendini yorgun hissetsen de,

Başarı senden kaçsa da,

Bir hata sana zarar verse de,

Gözyaşların gözlerini yaksa da,

Kimse gayretini fark etmese de,

Nankörlük ödülün olsa da,

Anlayışsızlık seni gülmekten alıkoysa da,

Hatta her şey hiçbir şey olmasa da

VAZGEÇME…

YENİDEN BAŞLA…

Yazıyordu…

İşte bende bunu yapmaya geldim aslında kalbimin kapağını açarak… İyi anılarımı unutmamak üzere kalbime gömdüm, eskileri ise eskiciye vermek için dışarı çıkardım...

Siz daha temizliğe başlamadınız mı?

Ne duruyorsunuz o zaman temizleyin ve yeniden başlayın…:)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Temizliğe hemen başlıyorsun. Çünkü hayat, en berrak haliyle sunuyor kendini bize... Bizde en duru haliyle yaşamalıyız... Yaparsın sen canım, yani arındırabilirsin kendini kötü yüreklerden..Sevgilerimle

Hoşsada 
 06.07.2007 9:29
Cevap :
Yapmaya başladım bile... hayat yeniden başladı artık benim için... tüm güzelliği ile yaşayacağım... üzüntülerim olsada kısa süreli olacak herzaman... sevgilerimle canım kendine çok iyi bak. temizlik gerekiyorsa geleyim hemen:))) öptm  06.07.2007 13:16
 

Canım kardeşim benim:)) yazılarını herzaman severek okudum ama bu yazının tadı damağımda kaldı eline sağlık:))kendime geldim ve bende temzilik yapmalıyım dedim ama senin kadar cesurmuyum temizlik yapmakta bilemiyorum... her yeri pembeye boyayıp camın önüne karafil, nergis koymalı. Güzel günleri düşle o karanlık odayıda silmiş olursun:)) HAYAT BİR HAZİNE VE SEN SANDIĞINDAN ÇOK DAHA FAZLA BİRŞEYSİN:))) kendine iyi bak güzel kız:))) başarılarının devamını diliyorum zaten elini attığın herşeyide başarıyorsun :)) kocaman öptm seni:))

elçin atilgan 
 05.07.2007 10:24
Cevap :
Canım ABLAM:)) teşekkür ediyorum başarılara imzamı sizlerin varlığı ile atıyorum herzaman desteklediğiniz herzaman doğru yolu gösterdiğiniz için teşekkür ediyorum ve kendimi dünyanın en şanslı insanı hissediyorum iyi ki varsınız:))) ben karanlık odaları teker teker silmeye başladım sende başarırsın unutma sen benden daha güçlüsün yıkılmak yenilmek yok :)) temizle ve camın önüne koy istediğin kadar çiçeğini:)) kocaman öpüyorum seni canım benim:))) sevgilerimle  05.07.2007 11:29
 

çok güzel bir yazı...gerçekten bir insanın kendini temizlemesi o kadar ruhu hafifletiyor ki...başardıysanız ne mutlu size...özellikle hayatınızdaki eskimiş sizi acıtan kişileri temizlemenin vazgeçilmez bir hafifliği var...şu an rahat olmalızın...görüşmek üzere:)))

TUNA 
 04.07.2007 20:38
Cevap :
merhaba TUNA bey yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ben bu radikal kararı almak zorundaydım artık nefes alamaz hale gelmiştim... geçmişin kötülerini geçmişte bıkarakmak lazım dedim yola çıktım... inşallah bunu yapabilen bi çok insan olur. karar vermek zor ama kararı verdikden sonrası inanın çok kolay herşey beyinde bitiyor... sevgilerle:)))  05.07.2007 10:00
 

O zaman vermeyeceğim hiç bir şeyi eskiciye... Ama değiştireceğim her üzücü duyguyu, küçük bir gülümsemeyle ;) Sevgiyle...

Barış 
 04.07.2007 20:25
Cevap :
Sevgili Barış bu yazının temellerini sen attın aslında bilmem farkındamısın:))) eymirde kendimin farkına varmam gerektiğini söylemiştin ve o andan beri kendime hep olumlu olanları alıyorum kendime daha değer veriyorum sonuçta hayata bir kez geliyoruz dimi:)) yaşamalıyım tadına vara vara... acıları da yanımda taşıyamıyorum sadece onların yerlerine yeni güzel duyguları ile değiştiriyorum. eskiciye vermesem bile hatırlayarak üzülmeme sebep olmalarını istemiyorum... Teşekkür ediyorum herşey için kocaman sevgilerle...  05.07.2007 10:06
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 28
Toplam yorum
: 201
Toplam mesaj
: 67
Ort. okunma sayısı
: 1137
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

1984 yılında Ankara’da doğdum. Yaşadığım şehre yani Ankara’ya bayılıyorum. Hayatımın 2/3 ünü gülerek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster