Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayata yeniden bir merhaba demeli insan

Hayatta bazı kararları ertelememek gerekiyor, sonucu üzüntü versede. Yarı yolda bırakan hayat arkadaşına veda etmeli. Karanfil kokulu sevdiğini bırakmalı tercih ettiği yeni sevgilisine. Yaşanan güzellikleri kar sayıp anı hücresine gömmeli ve devam etmeli yolculuğa, çocuğu ve sevdiği dostlarıyla ömrünü dolu dolu yaşamaya bakmalı başta zor olsada.Biran önce adım atmak gerekiyor.Üzerimizdeki kara bulutları dağıtmalı, yeni bir güne merhaba demeli

Yapacak başka birşey kalmadıysa gözünü kapatıp derin bir nefes almalı.Hayatını planlamalı.Hayatımızdan bir gün daha gidiyor, kalan zamanımızı dolu dolu yaşamaya bakmalı .Sevdiklerimizle randevulaşıp zaman geçirmeli, kırlarda dolaşmalı, içinden geldiği gibi yaşamaya bakmalı insan.Sabahı belkide Nemrut Dağı'da karşılamalı, güneş doğarken oluşan ışık süzmelerini seyretmeli.Yaz sıcağında dağ başında battaniyeye sarılarak yeni güne sıcacık bir merhaba demeli.Akşamı bir deniz kenarında tamamlamalı, denizde taş sektirmenin keyfini yaşamalı çocuğuyla, çıplak ayaklarıyla kumlarda yürümeli deniz dalgaları ayağına çarparken.Gözlerini kapatmalı dalgaların sesini dinlerken.Yeni hayaller kurmalı hayata, geleceğe dair.Yeniden mutluluğu yakalamanın yollarını bulmalı.
çayını yudumlamalı kır kahvesinde.Uzun süredir görüşmediğiniz bir arkadaşınızla barda oturup kafayı çekmeli, dilediğince yaşamalı kalan zamanı.

Bunları ve daha nice önerileri hayata geçirmek başta zor gibi görünsede imkansız değil.Biryerden başlamak gerek.Acılara gömülmek bize zarar vermekten başka işe yaramıyor.En azından ben bunu yaptım ve sağlığımdan oldum.Artık sirkelenmem gerektiğini gördüm ve ilk adımı attım.İnanın kendimi çok daha iyi hissetmeye başladım.Uzun bir aradan sonra otobüs yolculuğuna çıktıgımda yol çizgilerinin gözümün önünden kayıp gittiğini özlediğimi gördüm.Çocuğumla deniz kenarında deniz kabukları topladım keyifle.Dalgalı denizde yüzmenin keyfine vardım doyumsuzca.ve uzun zamandan beri yapmayı unuttuğum birçok şeyi hatırlayıp hayata geçirdim.Dostlarım yüzümün tektar gülmeye başladığını söylediler.

İnanın hayatı ertelemeye gelmez.Giden gün ömürdendir.Sevgiyle kalın

 
Toplam blog
: 3
: 25351
Kayıt tarihi
: 26.06.07
 
 

Hayatı seven, dostluğa önem veren, kolay kırılan, azimli bir bayanım. Çok tatlı bir oğlum var. Ün..