Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatı basitleştir, mutlu kal

Hayatı basitleştir, mutlu kal
 

Yaşamın güzelliği ayrıntılarda gizli...


Delicesine bir coşkuyla yaşıyorum derken; ''ne çok şeyi ıskaladım '' diye düşünüyoruz..

Karmaşa ve çokluk kocaman bir ''hiçlik'' yaratıyor. Farkına varmadan kendimizi yalnızlaştırıyoruz. Çok şeyi yaşıyorum kandırmacası kocaman bir hiçi bizle buluşturuyor..... Hem de defalarca....

Güne başladığımızda yaşam adım adım bize akmakta iken, yetinemeyen tarafımızı terketmeliyiz diye düşünüyorum. Anı derin soluklarla yaşamayı ve odaklanmayı seçmeliyiz; gerçek özgürlük ve doyumsuz zenginlik orada gizlidir.

Beklenti ve isteklerimizi dengelemek, varolana kendimizi sabırla adamak sanılanın aksine kayıp değil kazanımdır.
Odak yaratabilmek içinde bulunduğumuz durumu doğru bir zihinle algılamamızı sağlar; ayrıştırır ve çözümleri daha aydınlık bir pencereden görebiliriz..

Mevcudu tek parçada tutmak yani basite indirgenmiş zemin rahatlatır ve başarı sizi daha çabuk bulur. Neyi aradığınızı veya neyi istediğinizi biiyorsanız ona ulaşmanız çabuklaşır. Ve bulup ulaştığınızda odağınızı yitirmediğinizde elinizdeki zenginliği tüm güzelliği ile görebilirsiniz. Bu doyumsuzdur.....

AZ VE ÖZ ama BİLEREK yaşayın...

İPEK ALÇI.

 
Toplam blog
: 12
: 598
Kayıt tarihi
: 09.05.07
 
 

Son dört yıldır profesyonel eğitim danışmanlığı yapıyorum. 18 yıllık satış dünyası tecrübesine sahib..