Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '15

 
Kategori
Deneme
 

Hayatı bir manifesto olarak algıladığınız zaman hayatınız olmaz

Hayatı bir manifesto olarak algıladığınız zaman hayatınız olmaz
 

"Acaba ben dünyaya ne için geldim?" Bir nedeni yok, geldin işte! "Allah bizi boşuna yaratmış olamaz"  Peki ne için yaratmıştır?  Dünya boş kalmasın diye olabilir mi örneğin? Sadece bana kulluk etsinler diye ya da...Varlığının ispatı  belki de.
 
Hayatınızla ilgili manifestolarınız olabilir ama hayatın kendi manifestosu yoktur; doğmuşsun işte, yaşayacaksın. Dünyaya gelişimizin bir nedeni olduğunu söyleyenler bence boş konuşuyorlar. Ama dünyaya gelişimiz yaratan için bir neden oluşturabilir ki o bizim dışımızda.
 
İnsanlar ne Allah'ın ne de evrenin askerleridir. Kutsal kitapta kendimizi korumak için savaşmamız gerektiği söyleniyor ama söylenmese de yapmak zorundayız. Ayrıca yine kutsal kitapta yapmamız istenen şeyler var. Ama bunlar Allah'ın bizden istedikleri. Bizi yaratmış, kullarıyız, böyle yaşayın diyor. Bu bizim hayatı bir manifesto gibi görmemizi gerektirmez ki. Bizler yeryüzünün karıncalarıyız, yer içer yaşarız.
 
Allah'ın askerleri, yeryüzünün karıncaları...Hangisiysek bilelim. Kılıçlarımızı kuşanıp Kaf Dağı'nın kafirlerini mi helak edeceğiz? Yoksa kaşı karayla nanni nanni mi? Dünyaya gönderilmiş özel görevliler miyiz? Yoksa "Siyah Giyen Adamlar" mı? Biz kimiz, biz neyiz lan anasını satayım!
 
Hazret diyor ki "Sen ki mana aleminde manandesin..." Yerim lan senin mana''nı! Kim bu bizi bitli dervişin sakalına bağlayanlar? Hayatı burnumuzdan getiriyorlar ya! İki lokma yiyeceğim,senin ki  "Bu dünyanın bir de öbür dünyası var"  demez mi. E varsa var,ne yapalım!
 
Bu sözler, bu davranışlar sizi etkiliyor; hayatınızı kısıtlıyorsunuz değil mi? Her taraf cami avlusu kardeşim, cami avlusunda da göbek atamazsın ki; Tanrı'yı zorla gözümüze sokuyorlar.  Ben istersem Çin'de Maçin'de arar bulurum sana ne! Ben hiç kimsenin kulu kölesi değilim, yaratmış atmış; kendi derdimdeyim tövbe tövbe, deli eder bunlar adamı ya!
 
Dünyaya gelirken görevlendirildiğimiz konusunda  bize bir tebligat yapılmadı, size niye inanalım ki? Hem siz kimsiniz? İnsanın yaşamaktan başka işi olamaz; karpuzu dişlerim,ablanla nanni nanni! Hayatın gayesi hayatınızı daha güzel hale getirmektir. İnsan olmak, insanlara yardım etmek, insan gibi yaşayıp( ne demekse) ailene, ülkene ve insanlığa faydalı işler yapmak filan fasarya. Kendi mutlu olduğumuz şeyler zaten başkalarını da mutlu eder. Vampir değiliz ki kan dökerek mutlu olalım. Bizim insan olmaya ihtiyacımız yok.  Ben kendi adıma konuşuyorum, şu halimle benim haşa Allah'a bile ihtiyacım yok! İnsan olamayanlar düşünsün; biz doğarken insandık zaten.
 
 
 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..