Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatı Diyoruz! İyi Okuyun..

Hayatı Diyoruz! İyi Okuyun..
 

"Hayata buradayız!..

Tarifleri çok açık etmek gerek hepinize!..
Buradayız biz!..
Hayata!.. çocuklara.. güneşe!.. diğerlere.. canlılara... Buradayız!.."

Tarifler!.. Nasıl da farklı.. Aşağıda Atölye konuşmaları karışık gelmesin iyi okuyun!..

"Merhaba.. nasılsın?.. Bir derdin mi var?.. Ağlamasana.. Dik duralım haydi!.. Ne plânı?.. Geçecek!.. Ne kadar?... Tüm bunlardan sonra mı?.. Bebekler öldü... Sigarayı çocuklar için içme.. Bu tümceyi şöyle kurmasaydım diye düşünmemek ne iyi.. Bu çocuklar değil suçlu... İşsizler utanmayın.. Kriz az kâr demek.. yürümek... Sırt sırta vermişler.. Ellerin üşümüş... Şapka giy.. Ne güzel sesin.."

Onlar da orada.. Karışık gelmesin bunlarıda iyi okuyun!..

"Tuzu kuruymuşum ne demek.. Göbeğin biraz daha büyümüş dedi . . Sırıtttım geçtim. Görürken görmemek.. Duyarken duymamak.. Hesabını  iyi yaparım .. Yatırımlarım ne.. Ağzım şapırtadı yemeği görünce.. Özür dileyecekmişim ... Biriciğım elbette .. Döneceğim sana..biraz.. Biraz daha.. Eski günler.. Neydi ama.. Ama şimdi.. Anladım da.. Şimdii... Alışılmış sözcükler.. Çok güzel hareketler.. Ne yapsaydım.. O mu.. Şu mu.. Onlar mı.. En.. En.. Daha içelim.. Yemekte.. Ne güzel yemek.. Ne güzel tatlı.. Ne güzel at.. Ne güzel eşşek.. Ne güzel kadın.. Hepsi evet hepsi.. Gözlerim.. Elleriim.. Ayağım.. Burnum.. Popom.. Şeyim.. Ahh saçlarım.. Evim.. Yazlığım.. Otum.. Domatesim.. Marketim.. Devletim.. Çöpüm.."

Okudunuz mu?.. iyi okuyun!..

Hayatı..diyoruz.. iyi okuyun..

bitti.

 
Toplam blog
: 178
: 228
Kayıt tarihi
: 04.10.07
 
 

Resim yaparım... Yazarım... Düşün emekçisiyim.. İstanbulda yaşamaya çalışırım... Felsefe; bir mat..