Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayatı sıfırlamak.

Hayatı sıfırlamak.
 

uzun ve derin maviliklerdeki mutluluğu bulmak adına...


Hayatı sıfırlamak gerekir bazen..

Yeniden ve yine yeniden diyerek. Ben de öyle yaptım artık yeni bir iş yeni bir aşk arıyorum :))

Bu kesinlikle bir davet değil ama gerçekten yenilemek iyi geliyor insana belki bu yenilik için feda edilmesi gereken şeyler olabiliryor.. Hayat standartların, belki arkadaşların, yeni çevrenle alışacağın o zorlu döneme hazırlanmak gibi gibi..

Ama her ne olursa olsun standartlarını düşürerek daha basit daha sade bir hayat yaşayarak da insan arkadaşlarıyla görüşebilir huzuru yerindeyke, sağlığını kaybetmeden de alışabilir insan yeni işine yeni çevresine

Eğer eski alışkanlıkları ve eski hayatı gerçekten çok şey alıp götürdüyse ondan silmeli herşeyi..

Sil baştan..

Yeniden..

Sıfırdan başlamalı hayata...

Öyle ki yazma hevesimi bile kaybetmişken bu karmaşada kendi değerlerimden vazgeçip resmen bir robottan farksız yaşamışım onca yıl..

Bir iş değişikliği bile inanın insana b kadra iyi gelir mi demeyin geliyor. Ben gökyüzündeki güneşe ve havaya daha bi başka bakar oldum dışarıda da bir hayat varmış diyerek hapishaneden çıkmış gibi hissettim kendimi..

Lütfen kimse için içbir şey için bu kadar yıpratmayalım kendimizi ben çok yapmışım farkında olmadan önce aşkım sonra işim için..

Ama bakın şuan ne o aşkım ne de o işim var ama ben mutluyum

Çünkü yeni bir iş

Yeni bir aşk arıyorum..

Yeniden ve sıfırdan..

 
Toplam blog
: 4
: 773
Kayıt tarihi
: 03.05.08
 
 

1983 İzmir doğumluyum. Özel bir şirkette müşteri temsilcisi olark görev almaktayım. Hayata dair ya ..