Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayatı toparlama rehberi

Hayatı toparlama rehberi
 

Olmakta Olan Şey Olması Gereken En İyi Şeydir!


Hayatı toparlama maddeleri sıralayacağımı sanıyorsan yanılıyorsun. Eğer bilgece cümleler duymaya heveslenerek bu sayfayı okuyorsan hemen vazgeç. Çünkü ne ben böyle bir bilgiye sahibim ne de bu bilgiyi edinilecek bir kaynak biliyorum. Ben dağılan ve toparlanamayan hayatların bekçisi ve onlardan birinin sahibiyim. Ne yazık ki burada rehberlik edecek biri yok. Darmadağınık yılları, çözüm yolları, hataları, mutlu mutsuz anları, koşuşturmaları, başarı ve daha da çok başarısızlıkları ile tam ortada duruyor ve nereden başlayacağımı hiç bilmiyorum. Bir de odanın girişine yığılmış “verilmiş ve tutulamamış” daha da kötüsü “verilmeye devam edilen ama tutulamayacaklar gibi görülen” bir yığın “söz”üm var kendime. Hepsi bana bakıyorlar, hepsi. ..

Kaostan garip bir haz alıyorum sanki. Muzur çocuklar gibi; işte dağıttım, darmadağınık yaptım, alıma al, moruma mor kattım diyor bir parçam. Şimdi daha bir güzel hayat bu karışıklıkta diye gülümsüyor çapkın çapkın. Velakin bu tekerlemenin bildik bir tadı var damağımda. Acaba diyorum, bu karışıklıkla başa çıkmanın en kolay yolu mu boşvermişliğim. “Amannnnn “de ki, ne denli karmakarışık ettiğini kendine bile söyleme.

Gecenin bir vakti terasta oturuyorum, her yer karanlık, çatı katları boş, komşu mekanlar sessiz. Bir tek boğazın girişini mesken tutmuş gemiler ışıl ışıl, karaya nazire döşeniyorlar. Bulutlar, ayın önünden geçtikçe gümüş bir tül gibi beliriyorlar. Biraz martı sesiyle beraber kulaklarıma kur yapan rüzgar bu gece benle yine… Havası da insanları gibi esen bir yarımadada büyüdüğümden sanırım, hep rüzgarı sevdim ben. Hele böyle gecelerde daha bir dost canlısıdır vefalı arkadaşım. Kulağıma kimsenin bana söyleyemediği şeyler fısıldar. “İstemiyorsun şimdi” der mesela “hiç kimseyi, hiçbir şeyi ” “Bırak hepsi kendi yolunu bulsun. Atmaya korkan kalplerden, emanet cümlelerden, geçmişte asılı kalmış hayatlardan ve kurgu aşklarından arın. Kesişen bütün yollardan ayır kendini. Yürü de git bir başına. Hiç kimseye, hiçbir yere… Kendinle çık yola sen. Zaten bulup bulabileceğin en büyük ödül de bu. Mevlevi kalbin kendine ve parçası olduğun şeye döne dursun. Başka suretlerde aradığın da kendinsin, başkasının senin suretinde bulduğu da kendisi aslında.” Hey gidi rüzgar… Aşık oldum, vazgeçtim, kırıldım ve bazen de hayatın karşısında öylece kalakaldığım geceler yaslandım dizine. Dertlendim de yine geldim, bana hiç hayır demedin sen. Ne güzelsin dağıttığın saçlarımdan geçerken dalga dalga ve kulaklarımda fısıldadığın şarkınla…

 
Toplam blog
: 11
: 585
Kayıt tarihi
: 23.06.08
 
 

Felsefeyi bitirdim önce, Psikolojik Danışmanlık, aile terapisi, pozitif psikoterapi, TA ve hayatımı ..