Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Deneme
 

Hayatıma hoşgeldin...

Hayatıma hoşgeldin...
 

 

Herşeye, herkese yazdım da bi sana dokunmadı kalemim. Ürkek bir başlangıcın adısın sen. Hala benimseyemediğim yeni yolusun mutluluğun...
 
Bakma cümlelerimin devrikliğine, hayatıma derli toplu girdin aslında. Gördüğün dağınıklık benden kalma..
Ayakta kalma,otur sen. 
Dur kaldırayım şu sol yanımdan eskileri.
Umarım kalmaya geldin,ben sevmem o bi görünüp gitmeleri.
Özlemişim yeniden gülümsemeyi,
Ne yalan söyleyeyim biraz unutmuşum güvenmeyi.
Ben de yorgunum oturayim yanina, aman basma yerdeki can kırıklarıma...
Sahi ben de mutlu edebilir miyim seni, 
Senin beni ettiğin gibi?
Hadi kalk sevdiğim tut elimden başlayalım yürümeye,
Yolumuz çok uzun, zamanımız az, ben hazırım seninle gelmeye...
 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..