Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Hayatımda bir tek sen noksansın

Hayatımda bir tek sen noksansın
 

Aşk ölümsüzdür


Sana öyle çok ihtiyacım var ki...

Hayatımda bir tek sen noksansın.

Kıyamadığım sana ihtiyacım var.

Nasıl silerim yaşanılan onca güzelliği.

bu sevda bana ne kadar zarar verirse versin bile bile gözlerini gördüğüm o gün her şeyden vazgeçtim.

Doğrularım şaştı.

Aklım, aklımı hiç demem o yerinde bile değil.

Onca zaman oldu varlığına alıştım.

Nasıl yaparım sensiz.

Ya sen, sen bensiz yapabilecek misin?

Sorarım sana bensizliğe dayana bilecek misin?

Sanki ben sende noksan değilmiyim?

Hayatımda bir tek sen noksansın

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..