Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

27 Mart '08

 
Kategori
İnançlar
 

Hayatımdaki yediler

Hayatımdaki yediler
 

Hayatım 7


Merhabalar,

Aslında hiç batıl inançlarım yoktur, kolay kolayda fallara, büyülere inanmam, ama bir inanç mı yoksa tesadüf mü bilmiyorum. Hayatım boyu sürekli 7 rakamları ile iç içeyim, sıralamamı ister misiniz?

Mesela,

1- Biz 7 kardeşiz.

2- Ben ailenin 7. çocuğuyum.

3- 6.numaralı ablamdan tam 7 yıl sonra dünyaya gelmişim.

4- Ben doğduğumda annem 37 yaşında imiş.

5- Annem öldüğünde, ben 37 yaşımdaydım.

6- Babam (Allah rahmet eğlesin) 1987 yılında vefat etti.

7- Annem (Allah rahmet eğlesin) 1997 yılında vefat etti.

8- Babam öldüğünde 70 yaşındaydı.

9- Annem öldüğünde 73 yaşındaydı.

10- Yeni taşındığımız evde annem sadece 7 yıl yaşayabildi.

11- Annemin adı Hayriye, yani 7 harften oluşuyor.

12- Şu an ablamla birlikte yaşamımızı sürdürüyoruz, ismi Sabahat
onunda ismi 7 harften oluşuyor.

13- Ben 1961 doğumluyum, 6 artı 1 eşittir 7 eder.

14- Her 7' li yılda ben 7' li yaşlarıma giriyorum.

(1967 de 7 yaş vs vs, 2007 de 47 yaş gibi)

15- İlk aşkımı 17 yaşında yaşamıştım, hatırlıyorum.

16- İlk işimde 7 yıl çalıştım ve bıraktım.

17- 2007 yılında çok fazla istediğim (çok özel) bir şeye sahip oldum.

İşte 7 rakamı yine yanımda çünkü sıralama 17'de bitti.

Şimdi sizce ben 7 rakamına, uğurlu sayım diyebilir miyim?

Çünkü sıralamada acı günlerim de oldu, çok tatlı günlerim de oldu.

Bana bu konuda yardımcı olur musunuz lütfen?

Sevgiler hepinize...

Not:Bu yazıyı sayın Esma Kahraman okursa, bu bir takıntı mıdır? sorusuna cevap verebilir mi acaba?

Tekrar Sevgiler....

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...