Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '20

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Hayatımın Kelimeleri

HAYATIMIN KELİMELERİ

Şaka ya da basite alınacak gibi görünse de kelimeler bizi bir çok yere sürükleyebilecek kadar güçlü.

Bazı sihirli kelimeler vardır bunların en önemlisi “abrakadabra”. Anlamı da “Ne konuşursan onu yaratırmışsın”. Bunu duyduğum zaman fark ettim ki kelimeler bazen hiç düşüncesizce çıkıyordu ağzımızdan. Söylediğimiz her cümlenin hayatımızı yaratacağını düşünürsek ne kadar dikkat ederdik konuşmalarımıza bir düşünsenize. .Negatif mi, pozitif mi, cesaret vericimi, kısıtlayıcı mı? Kullandığın kelimeler seni istediğin hayata mı götürüyor yoksa olmasını istemediğin bir hayat içerisinde yerinde mi sayıyorsun?

Ben neredeyse otuz beş yaşıma kadar hep korku ve endişelerle yaşadım. Her sabah çok iyi olmayan hislerle güne başlar o günün iyi kötü bana verdikleriyle yaşar çevremde olup bitenleri izlerdim. Başkalarının başarı öykülerine imrenir elimde olanları göremez bende olmayanlara özenerek yaşardım, kendi değerimin ve farkındalığımın beyin ve fiziksel gücümün farkında olmadan. Bu kötü ruh hali bendeki korkuları daha çoğaltır hale gelmişti. Etrafımda Olup biten kötü hikayeleri daha çok fark eder olmuş sanki bütün o kötü olaylar benimde başıma gelecekmiş hissi git gide bendeki fobilerin çoğalmasına sebep olmuştu. Ailemden birinin başına o gün kötü bir olay gelecekmiş kızımın okulundan kötü bir haberle telefonum çalacak işten eve gelirken yolda başıma kötü bir olay gelecek düşünceleri beynimde büyüyordu. Ben ve dayanamadığım kendim iki kişiydik ve bunlardan sadece biri gerçekti. Birden durdum ve dedim ki kötü beni tamamen beynimden siliyorum. Sonra bir gün güne yeni bir benle uyanmıştım. Sabahın güzelliğini güneşin ışıltısını gördüm her gün giydiğim kıyafetlerim bedenime ne denli yakıştığını hissettim işe giderken gördüğüm her insana bitkiye kuşlara ağaçlara taşıtlara denize sevgiyle bakmaya başlamıştım. Çünkü; kendimi ne kadar sevdiğimi fark etmem herkese sevgiyle bakmamı sağlıyordu bu bir günle olacak bir değişim değildi belki ama bu duygular her gün bu şekilde hissedilmeye devam ediyordu, enerjim çevremdeki insanlara yansıyor dolayısıyla bana aynı hızla geri dönüyordu. Bu günlerce sürdü enerjimin herhangi bir sebeple düşmeye başladığında hep aklımda şu kelimeleri geçiyordum Sevgi sevgi sevgi. Daha sonra insanlar zaman zaman bana gelip senin bu ruh halinin sırrı nedir bu durumu nasıl elde edebilirim öğretebilir misin demeye başladılar. Benim onlara dediğim şey sen zaten ona sahipsin sadece zihnini ve kelimelerini değiştirmen gerekiyor sen sadece senin yarattığın şeyleri yaşıyorsun sadece beynindeki gürültülerden kurtulman gerekiyor diyordum ve bu diyaloglar artarak güzel hayallerimin ağzımdan çıkan kelimelere yansımasıyla çoğaldı. Beynin bunlarla dolduğunu düşünürsek, iç sesle kelimeler çoğalıyor, duyguları uyandırıyor ve tavırlarımızı yönlendiriyorlar.

Kendime engel olacak “yapabilirdim ama” gibi kelimeleri kullanmayı bırakıp bunları daha olumlu bir enerjiye dönüştürerek, yapabilirim sadece şu veya buna ihtiyacım var şeklinde beni başarıya götürebilecek sözcükleri öğrendim.

Gözümde büyüttüklerimi küçülttüğümde fark ettim ki düşüncelerim, kelimelerim ve hayatım sihirli bir şekilde değişiyordu.

Şimdi yaratmak istediğiniz hayatın cümlelerini kullanmaya başlayın,

Seni seviyorum, çok başarılıyım, her şey çok güzel en basitleri,

sözcüklerinizi değiştirin hayatınız değişsin.

 

 

 
Toplam blog
: 30
: 145
Kayıt tarihi
: 28.08.18
 
 

Bankacılık ve sigortacılık eğitimimi tamamladıktan sonra işletme üzerine lisans yaptım. Bankacılık ..