Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayatımın anlamı

Hayatımın anlamı
 

Tam da bitti dediğim anda başladı en güzel gerçeğim… Kalbimin durduğu anda yeniden hayat verdi sevgin, kalp atışım oldun… Karanlıklarda boğulmak üzereyken ışığım oldun tuttun elimden hayatım oldun, hayatımın anlamı oldun…Gözlerinde gördüm aşkların en samimisini, gerçeğini…Öyle yakın ki kalbin kalbime en derinlerde gizlediklerini bile hissettim en derininden… Hayatımda ilk defa acaba bu kadar güzelliği, bu adamı hak ediyor muyum diye düşünmeme sebep oldun… Hayatımda ilk defa kendimi şanslı hissediyorum, varlığınla var oluyorum…

Sen gönlümün görüp görebileceği en deli yangın, gözlerimden süzülen en mutlu yaş, o iki kelimenin layık olduğu, anlam bulduğu en güzel sevgimsin… Sen, hiç kimsenin olamayacağı kadar çok şeyimsin benim… Başkalarında kirlettiğim kelimeleri kullanmak istemediğim ama sana layık kelimeler bulamadığımsın… Kalpler parmak iziyle açılan kapılar gibidir, doğru kişinin dokunuşu gereklidir tüm kapıları açabilmek için… Sen benim kalbimin kapısına gelen en doğru dokunuşsun…

Acılar üst üste gelir de mutluluk kapıyı hiç çalmaz mı diye düşünürken çıktın karşıma… Sen benim “ben daha ne isterim” diyerek mutluluktan döktüğüm gözyaşlarımda saklı en tarifsiz duygu yoğunluğumsun… Öyle yoğun ki kalemim lal olmuş kelimelerim lal olmuş çağlayamıyor, akıp coşamıyor coşkun ırmaklar gibi… Sen benim mutluyken yazabildiğim tek cümlemsin…

Bazen mutluluklar üst üste gelir tıpkı hayatıma girdiğin andan itibaren olduğu gibi. Ama insan o kadar alışmıştır ki acı çekmeye yaşadığı mutluluğu onu kaybetme korkusu gölgeler. Bir mutluluğu dillendirmekten ve onu yazıya dökmekten çekiniriz bu yüzden… Sen benim kendi nazarımdan dahi korktuğum en güzel, en özel, en değerli varlığımsın…

Sevginle cennet bahçesine dönüşen bu yürek, yokluğunla cehennemin en deli ateşiyle kavruluyor, bilmiyorsun. Seni ne denli sevdiğimi, kendi sevgimden nasıl korktuğumu, seni sevgimle boğmamak için ne denli çaba harcadığımı, kaybetme korkusunun kalbimi kağıt kesiği, bıçak yarası gibi acıttığını bir bilsen… Sen benim mucizelere inanmayışıma inat, Allah'ın bir lütfusun…

Sen mucizemsin, hayat ışığımsın; ömrünü ömrüme kattığım, ömrüme kalbime ev sahibi ettiğimsin… İliklerine kadar, iliklerime kadar sevdiğimsin… Sen benim kalp atışım, mucizem, ömrüm, hayat arkadaşımsın… Seni ömürlük seviyorum…

  

 
Toplam blog
: 7
: 6436
Kayıt tarihi
: 29.10.12
 
 

Konya Selçuk Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği mezunuyum. 5 yıl özel bir okulda çalıştım, şu an..