Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '07

 
Kategori
Deneme
 

Hayatımın bir döneminden geçtin gittin aniden,

Hayatımın bir döneminden geçtin gittin aniden,
 

Hayatımın bir döneminden geçtin gittin aniden,
Koştum peşinden ağladım, dönmedin uzaklaştın bakmadın..
Oysa ne kadar çok severdim seni, uzaktada olsa sesin bana yeterdi.
Yetinirdim senden duyduğum bir kelime ile, kalan ömrümü bile vermeye hazırdım sevgimize..
Sen bende yüzerken ben sende boğuluyordum, sen bunun farkına çok geç vardın..
Geride kalan sadece kulağımdaki sesin ve içimdeki sevgin,
Kimbilir kaç zaman daha içimde yaşayacak, belki de başka kişide yaşayacak..
Senden istediğim birazcık ilgiydi, azıcık sevgi, içten bir kelimeydi.
Hayatımı kararttın çekip gittin sonunda.
Birgün belki yollarımız kesişir senle, o zaman bilemem sevgin kalmışmı hala içimde.
Seni unutmak istemiyor kalbim, ama bir şans vermedin seninle geleyim,
Hep engel çektin gelmeme izin vermedin.
Hala içimde bir umut var döneceksin sen bana, ama kimbilir kaç vakit sonra
Ve de umarım ben isterken dönmelisin ...... 

Hoşçakal sevdiğim ..


not : bu şiir tarzındaki yazı, bir arkadaşıma aittir .. burada yazılarımın çıktığını bildiği için yazmamı ve sizlerle paylaşmamı istedi, bende kıramadım .. 

 
Toplam blog
: 22
: 866
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Tesadüf eseri bu siteyi buldum, çok da memnun oldum. Sanırım ben daha çok okumak için burdayım, a..