Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

Hayatımın maddeleri

Hayatımın maddeleri
 

google'dan buluverdim...


- İşin stresi hala sürüyor, mide problemim çözülemedi gitti.
- Valide Sultanla sık sık tartışıyoruz, sebep benim gezenti oluşum( Yaş olmuş 27 hala çocuk gibi yalan atıyorum paçayı kurtarmak için.)
-Tatil istiyorum ama seneye kadar bekleyecek olmam canımı fena halde sıkıyor
-Yüzsüz göbeğimin 1 gr bile erimemesi beni deli ediyor, elime döner bıçağını alıp kesesim var.
- Buna rağmen çok tembelim, değil spor, yürüyüş bile yapmıyorum
-Hala yemek yapmayı bilmiyorum ama evlenmek istiyorum, bu ne yaman çelişkidir böyle
- Hem kariyer sahibi olmak istiyorum hem de çalışmamak istiyorum. Böyle bir kariyer bilen varsa benimle paylaşsın.
- H.sonları spora diye çıkıyorum akşama kadar şezlongtan kalmıyorum bile.
- Paracıklarımı harcıyorum , borçlarım biteceğine çoğalıyor, biri beni tedavi etmeli.
-Tedavi derken alışveriş manyaklığımın da tedavi edilmesi gerekiyor.
-Tokken artık az yiyeceğim diyorum, acıkınca ise herşeyden öküzella gibi yiyorum.
-Yalan söyleyebiliyorum sonra vicdan azabı çekiyorum.
-Panik atağımın geçtiğini sanıyordum ama geçmemiş, gıcık oluyorum bu krizlerime...
- Benden zayıf ve uzun boylu hatunları kıskanıyorum, öldüresim geliyor, göründüğüm kadar iyi değilmişim sanırım; -Hiç dişi kankam yok ama bi tane olsun çok istiyorum.
-Odama raylı dolap yaptıracam ama evde durmadığımdan mobilyacı gelemiyor bir türlü.
- Maaşım yetmemeye başladı, Allah çarpacak.
- Allah çarpacak diyince, Ramazan'da oruç tutmak istiyorum , hem de tüm Ramazan ayı boyunca.
- Ayrıca ilk kurbanımı bu sene kestirmek istiyorum.
- Steve Maiden'da gördüğüm o süper ayakkabıyı almak istiyorum ama param kalmadı.
-Mango ve zara'nın VİP müşterisi olup ücretsiz kıyafet almak istiyorum, diğer markalar da %50 indirim yapsınlar her daim, param yoksa da almasınlar
-Recep İvediğin "söyle bebişim 'ine bayılıyorum, yerim ben onu.
-Midye dolma manyağı oldum, itiraf ediyorum geçen gün 20 tane yedim.
-Şirket yemeğini ben düzenledim ve 7 bira içerek heyecanımı attım.
- Heykelimin dikilmesini hayal ediyorum, ama hangi başarımın ardından bilemiyorum.
-Hep halk kahramanı olduğumu düşünürüm, ama korkağım aslında.
-Bilek güreşi yapıp erkekleri yenmeyi seviyorum, bükemediğim bileğe de pok atıyorum.
-Son 4 yıldır kız gibiyim, önceden erkek gibiydim.
-Babam olmadığı için evlenemeyeceğimi düşünüyorum. Ayrıca evlensem de kız tarafının ailesi 3 kişiden oluşacak, neden herkes uzakta kaldı ki?
-Çok kalabalık aileleri kıskanıyorum, neden benim de sülalem yok?
-Yeşillikler arasında bir ev istiyorum, ama deniz de olsun.
-Cosmopolitan dergisinde köşem olsun istiyorum, nerdeeeeeee???
-Kendimi keşfedilmemiş bir yetenek olarak hissediyorum ama hangi yeteneğim keşfedilmedi keşfedemedim henüz:)
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..