Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatımız...

Uzun zamandır yazmayı planlıyorum ama planlamanın yanı sıra planlı bir şekilde de yazmayı erteliyorum, tıpkı zaman zaman hayatı ertelediğim ya da çoğumuzun ertelediği gibi…

Ve başlıyorum..

Aslında şu anda kendimi çok iyi hissetmiyorum, nedendir bilemiyorum geçen haftalarda etrafımda olumsuz ruh halinde olan birkaç kişiye "rahatlamaya çalışın, gelecek kaygısını bu kadar yaşamayın, çok haklısınız ama herşey olacağına varıyor, istediğiniz kadar çabalayın bir şeyler olmayacaksa olmuyor, bakın bana ben hayatı saldım, oluruna bıraktım, bundan sonra böyle diyen ben…" şimdi ne oluyor da bu isteksiz tatsız ruh haline geçiyorum..

Neden olduğunu biliyorum, yoruldum, yorulduk; biz gençleri çok erken yaşlardan itibaren yordular, her geçen gün yaşam zorlaşıyor ama şu zamandaki gibi hiç olmamıştır herhalde.. hem refah, rahatlık, bolluk içinde hem de bir o kadar da darlık, sıkıntı, kıtlık içindeyiz, her iki uç noktayı da yaşıyoruz..

Gecenin bu vaktinde belki de gerçek dünya ortaya çıkıyor ya da hayata, yaşama bu şekliyle bakan ben ortaya çıkıyorum..

Hayatta hep böyle değil midir; farklı duygularımızla, farklı hissettiğimiz anlarla yaşama bakmıyor muyuz; ona göre ruh halimiz alçalıp yükseliyor ve değişkenlik göstermiyor mu?

Aaaaah…… Ah!..

Nerden çıktı bu karamsar tablo birden, hani herkese söylediğin; "hayatı yaşayın, olduğu kadarıyla; hayatta güzel şeyler çok fazladır ve her an o kadar kıymetlidir ki.." vs.. söylemlerin..

Bazen unutulmak istenenler, unutulmuyor... Öyle ya istediğin kadar ideallerine ulaş, istediğin şeyleri yap, varolan yaşanmışlıklar yadsınamıyor, gözardı edilemiyor.

Aslında her şey zamanında güzel… Belli bir saatten sonra ideallere, isteklere ulaşılması beklenilen ölçüde mutluluk vermiyor insana, hiç vermiyor aslında… sadece mutluluk vereceğini sanıyorsunuz.. koca bir yalan………

Neyse..

Etrafımdaki negatif enerjileri çekmiş durumdayım; toparlanmalıyım… :) Pozitif enerjimin negatif enerjiler karşısında azalmasına, yenik düşmesine izin vermeyeceğim ve silkeleniyorum…………..

Blog sayfama böyle bir başlangıç yapmış oldum ama geçici bir şey…

Keyifli ve eğlenceli yazılarımda olacak tabiki..

Blog adımda da belirttiğim gibi "hayatımız…" Her yönüyle her şeyi kapsayan gerçeğimiz….

Not: Aylar önce yazmış olduğum bir yazı. Eh her şey gelip geçiyor, geçmez gibi görünen sıkıntılı durumlar da geçiyor.. "Hayat Güzeldir, Her Şeye Rağmen..."

 
Toplam blog
: 5
: 564
Kayıt tarihi
: 17.09.07
 
 

Merhabalar.. Önlisans sağ. bil. ve lisans kamuyönetimi mezunuyum. Şu anda sağlık sektöründe çalışma..