Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '14

 
Kategori
Fotoğraf
 

Hayatımız "Lıke"

Hayatımız  "Lıke"
 

Fotoğraf çekmek bir tutku oldu benim için, sadece fotoğraf makinası ile çekerilirdi fotoğraf şimdilerde cep telefonu ile de çok güzel kareler yakalıyoruz, hatta çektiğin fotoğrafı anında sosyal medyada paylaşıyorsun ve altına gelen yorumlarla mutlu oluyorsun.

Çağımız insanı için beğenilmek, iyi sözler duymak bir tutku oldu, muhakkak her anını, her gördüğü güzel şeyi, fotoğraflayıp instagram'da paylaşmak kaçınılmaz oldu, atta bakıyorum, bazı gazetelerin internet siteleri ünlülerin paylaştığı fotoğraflardan bir sayfa bile yapıyor hergün, bu bir nevi röntgencilik, ama röntgencilik legal halde yapılıyor, alan memnun satan memnun bu işten.

İnstagrama yüklediğin fotoğraflara bir de fotoşop yapabiliyorsun, Daha bir güzelleşiyor çektiğin fotoğraf, o zaman sen de kendini şahane hissediyorsun, Profesyonel bir fotoğraf sanatçısı sanıyorsun kendini, Selfie paylaşımları ise almış başını gitmiş durumda.

Bazen bir arkadaşınızın sadece kendi fotoğrafını çeşitli yüz mimikleri ile ve değişik açılardan çekip peşpeşe 10 fotoğraf yayınlaması gerçekten de çok bunaltıcı, O arkadaşları çıkarmak istiyorum listemden ama ayıp olur diye mecbur selfie yağmuruna maruz kalıyorum.

Ben genelde yanımda biri varken çektiklerimi yayınlamayı seviyorum, tabi "renkler ve zevkler tartışılmaz" diye bir söz vardı eskiden,

Yani biz bu işi çok sevdik,

Şimdiye kadar nasıl yaşıyormuşuz :)

Cep telefonsuz, internetsiz, selfiesiz !!

İMZA: Her Daim Online Yazarınız

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..