Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '07

 
Kategori
Dostluk
 

Hayatımızda ki güzel insanlara tüm dostlara...

Hayatımızda ki güzel insanlara tüm dostlara...
 

Dostluğun ta kendisiydi. Paylaşmak ve sevmeyi beraberinde getirdi. Onu gördüğüm gün çok hoş bir elektrik aldım, sıcak, hayat dolu bir insan olduğunu o gün anladım. Karşılaşmamız belki de tesadüf değildi ama tesadüfse de böyle bir dost kazanmış olmaktan çooooook mutluyum. İstanbul'a döndüğümde onu çok özledim. Tatil sonrası o stresli hayata dönünce, insanlarla uğraşmak zorunda kalınca -ki hayattaki en zor şey-anladım ki onun gibi insanların sayısı gerçekten de azmış.

Hep uzaklarda buldum dostlarımı bu şans mı, yoksa şanssızlık mı hala bilmiyorum. Bazen hiç yoktan iyidir diyorum, bazen de kötü olduğunu anlıyorum. Onlara ihtiyacım olduğunda yanımda olamıyorlar ya da aynı şekilde onların bana ihtiyacı oluyor ama kalkıp gidemiyorum. Ama var olduklarını bilmek de güzel. Çünkü paylaşmak güzel. Önemli olan paylaşmasını bilmek onu başardınmı bütün olumsuzluklarda gidiyor, yenileniyorsun. Uzaklarda düşündüğün biri var. Belki seni düşünen biri var. Uzaktan da olsa mutlulukların paylaştıkça çoğalırken, üzüntülerin bir o kadar hafifliyor.

Bir dost bazen Leman Sam dinlerken geliyor aklına, bazen denizin üzerinde özgürce uçan martıları görünce, bazen bir gözyaşında, bazen de çocuksu bir gülüşte ya da bir kitapçıyı gezerken geliyor aklına, denize ayaklarını sokmuş birini görünce ya da. Belki Ömer Hayyam'ın adını duyunca.... Belki de Deniz Gezmiş'in gözlerindeki cesarette...

Ama en güzeli de içilen bir fincan nescafede, nescafeyi bardağa koyup ardından sıcak suyu dökmek ve beraberinde gelen kokuyu algılamak var ya işte o bambaşka bir şey. Algılamak diyorum çünkü o koku bana her seferinde farklı bir şeyler anımsatıyor. Bazen yalnız geçen soğuk kış gecelerini, bazen de tatili, denizi, can sıkıntısından (yapacak bir şey olmadığı için) kendini sokağa atmışken bir kişiye yardım etmeyi ve arkasından gelen sıcak bir arkadaşlığı, dostluğu...

Bütün değerlerin çok çabuk yıpratıldığı, herşeyin para karşılığında satıldığı şu zamanda böyle ilişkilerin, böyle insanların olduğunu bilmek beni çok rahatlatıyor. Ona yardım ettiğim günlerde de dükkanına gidince öyle rahatlıyordumki, öyle bir atmosfer var ki, insanın aklına en ufak bir kötü düşünce gelmesi imkansız. O müzik öyle sarıyorki insanı gitmek istediği uzak yerlere götürüyor. İnsan bazen kendisini bile unutabiliyor.

Keşke daha fazla zamanımız olsa ve daha sık görüşebilsek ama varolduğunu bilmek bile büyük mutluluk. Tüm dostlara yaşattıkları mutluluklar adına... Bir parça anlaşılmak gerçekten bir başka hatta bambaşka yapıyor hayatı. Dilerim hayatımızda her zaman bir fincan kahveyi keyifle paylaşabileceğimiz dostlarımız olur.Uzakta ya da yakında...

 
Toplam blog
: 11
: 425
Kayıt tarihi
: 18.08.07
 
 

23 yaşında üniversite mezunuyum. Yazı yazmaktan keyif alıyorum. Bir parça anlaşılmak gerçekten bir b..