Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Hayatımızdaki şifreler

Hayatımızdaki şifreler
 

Hayatta inançlarınızın neresindesiniz? Siz ihtiyacınız olduğunda mı, yoksa hep onunla mı? 27 yaşındayım ve maalesef bir ihtiyaç üzerine tanıştım inancımın kitabıyla... Gençliğimden olsa gerek..!

Bundan tam 7 yıl önceydi 20'li yaşlardaydım yani. Hoştum, güzeldim ama bir yanım eksikti. Zaten bundan 6 yıl öncede babamı kaybetmiştim. Neremin eksik olduğu şimdi daha iyi anlaşılmıştır.

Ve okumaya başladım. Ta ki sonuna kadar. Bir kitabı henüz baştan sona okuyup bitiremeyen ben, Rehber kitabımızı bitirmiştim. Çünkü o beni, seni, aileyi, işi, yaşamı, sıkıntıyı, bilimi ve daha neleri anlatıyordu; bir bilseniz..!

Evet okuduğumda da hep böyle diyordu " bir bilseniz" vede "ne kadar az düşünüyorsunuz..."

Böylece bir kez daha bir kez daha okudum sureleri ayetlerini ve düşünmeye başladım.Neden bu kadar az düşünüyordum ? Neydi ki düşünmem gereken?

Sanırım buldum. Sizlere bu bloğumun devamında ve diğer bloglarda bunlardan bahsedeceğim.

Esenliklerle kalın, görüşmek üzere...

 
Toplam blog
: 2
: 401
Kayıt tarihi
: 17.09.07
 
 

Merhaba. 1981 Bursa doğumluyum. Ege Üniversitesi Emel Akın M.Y.O 2002 mezunuyum. Şu an tekstil sektö..