Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '14

 
Kategori
Deneme
 

Hayatın Anlamı

Bazınız diyecek ki bu eleman depresyona girmiş, bazılarınız içiniz acıyarak okuyacak yazdıklarımı, çoğunuz bulunduğu duruma şükredecek...

İnanılmaz içim sıkılıyor bu günlerde; konu para, aşk, meşk vs.. değil sadece sıkılıyor. Sanki bir dürtü insanı dürtüyor patlamak için ve patlayamıyorum, belki aldığım eğitim yada aileden gelen ahlak duyguları. Diğer herkes gibi duygularımı içimden gelenleri kimseye söyleyemiyorum. Bağırmak haykırmak istiyorum etrafımdaki eşyaları ortalığı dağıtmak bazense herşeyi bırakıp gitmeyi düşünüyorum.

Olmuyor çıkıp gidemiyorum. Yapamıyacağımdan değil aslında çok kolay ama olmuyor işte...

Hayatta bağlı olduğunuz insanların hepsi, sevdikleriniz aslında birer ip ve sizi bağlıyorlar ve hareket kabiliyetinizi azaltıyorlar. Başkaları ne düşünür diye düşünmekten kendini unutuyor insan. Ve aslında en önemlisi yaşamayı unutuyor.

Korkuyorum deli gibi korkuyorum, ilginç olan kısmı ise ölümden değil zira ölümü kardeş gibi kucaklamaya hazır yaşıyorum. Korkum 55 yaşıma geldiğimde verdiğim kararların altında ezilmek ve geriye baktığımda keşke demek...

Size bu satırları 35 yaşında iyi bir mühendis ve epeyce şeyler başarmış biri olarak yazıyorum. Çok hatalar yapmış ve bunlardan dersler alarak güçlenmiş birisi olarak. Çoğu insanın yaşadıklarımın yarısını yaşasa kendini bırakacağını biliyorum. Ben bırakmadım ve hala savaşıyorum.

Ancak hala çözemiyorum ve çözemediğim için kafayı yemeye devam ediyorum. Ben neden yaşıyorum. Hayatın anlamı ne ve ben neden dünyaya geldim???

Amaç ne güç mü, para mı, sevgi mi?

Size sadece bir şarkı tavsiye edeceğim türkçe çevirisini okuyarak cevabı kendinize dürüstçe verin.

Zira ben ne soracağımı zaten yazdım...

Joan Osborne - What if god was one of us Lyrics

 
Toplam blog
: 23
: 1421
Kayıt tarihi
: 23.11.08
 
 

1979 Bursa doğumluyum. Kocaeli Makine Mühendisliğinden mezun oldum.Çevre Müh. Yüksek Lisansımı ya..