Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Kitap
 

Hayatın Büyük Sırrı Çekim Yasası! - Nil Gün

Hayatın Büyük Sırrı Çekim Yasası! - Nil Gün
 

alıntıdır


NİL GÜN’ün kitapları bu zamana kadar okuduğum kişisel gelişim kitaplarının içinde en iyi olanlardan diyebilirim. Önce küçük kitaplarıyla tanıdım ben onu. Küçük Kırmızı, turuncu, pembe vs. kitaplarından duydum adını. Hatta küçük turuncu şimdi kitabı şiddetle tavsiye ettiklerim arasında aldı yerini.

Okumaya aşık, öğrenmeye daima aç bir bayan olduğundan bahsediyor sık sık. Bu onun okuyucuya vermek istediği bilgilerin birikiminden de belli.

Geçen ay İstiklal Caddesi’nde dolaşırken girdiğimiz kitapevinde gördüm diğer kitaplarını. Aslında ilk kitaplarını da aynı dükkandan temin etmiştim. İstiklal Caddesi’ne her gittiğimde uğradığım kitapçıdan her seferinde onun kitaplarını alarak çıkmam tesadüf olmasa gerek.

“Hayatın Büyük Sırrı Çekim Yasası” adlı kitabı adı gereği her ne kadar “amaaan ne düşünürsen o mu oluyor yani?” dedirtse de, öyle güzel açıklamalar ve örneklemelerle anlatılmış ki, eline alınca bırakman mümkün olmuyor.

Kendi hayatımızı yönetirken karşılaştığımız zorluklar aslında daha iyi yönetmek için var olan eksiklerin tamamlanmasıyla alakalı. Yada ben artık böyle düşünüyorum.

“Çekim Yasası” gerçekten faydalı bir kitap. Okunması ve kütüphanelerde muhakkak bulundurulması gerekmekte.  Farklı bakış açıları kazanmamak mümkün değil. İnsanlar üzerinde yapıcı etkisi olan kitapları seviyor ve tavsiye ediyorum.

Keyifli okumalar…

Arka Kapak Yazısından

Tüm "büyük" insanlar bu sırrı biliyor.
Asırlar boyu bir avuç insan tarafından bilinen bu sır şimdi size de ulaştı.
Sağlık, haz, para, kariyer, sevgi, huzur,  mutluluk,  doyumlu ilişkiler... İstediğiniz her şeyi yaratmanın sırrını siz de keşfedebilir ve hayatnıza çekebilirsiniz.
Bu sırrın adı: Çekim Yasası .. Çekim Yasası her an ve her yerde devrede... Şu anda bu kitabı kendinize çektiğiniz gibi.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..