Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '15

 
Kategori
Deneme
 

Hayatın dengesini kuran bizler değiliz

Hayatın dengesini kuran bizler değiliz
 

Yıllarca kütüphanede kalmış bir defter,kapakları solmuş,yaprakları sararmış.El yazımla doldurduğum sayfaların çoğu birbirine yapışmış.Önce kapağını açmaya cesaret edemedim,daha doğrusu yüzüm tutmadı.
Bir zamanlar özene bezene ben yazmıştım
Terk eden yüzüne bakmayan yine ben oldum.
Ne kötü bir huyum var.
Duygusuz,gamsız,düşüncesiz olamıyorum.
O defter neden hayatımdan çıktığını bilmiyor.
Benim neler yaşadığımı bilmiyor.
Defteri alıp çocuk gibi bağrıma bastım
Bilmiyorlar ki hayatta ne kadar azimle çabalasak doğaya karşı bir sonbahar yaprağı kadar aciziz.
Ah şen şakrak günlerimi canlı tutan defterim aslında ben seni terk etmedim.
Öyle nankör bir kişiliğe sahip değilim,
Hayatın dengesini kuran bizler değiliz.
Neyse !
Defterime kavuştum ama bilemiyorum ne zaman başlarım okumaya
Hangi duygularla okurum
Artık her sayfa,her satır gönül telimi ayrı titretecek
Anıları önüme serip gönül muhasebesi yaptıracak bana
Hayat işte.
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..