Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayatın gerçekleri yoktur

Hayatın gerçekleri yoktur
 

Hayatın gerçekleri yoktur. Hayat hep gerçektir. Her şeyiyle gerçektir. Ayıramazsın... Hayatın hiçbir anını ayıramazsın.

Hayat bütünüyle yaşanır… Her şeyiyle… Her ayrıntısıyla… Her noktası ile… Her virgülü ile…

Bunlar hayatın gerçeğidir, bunlar hayatın yalanıdır yoktur.

Hayat bir bütündür. Bir gün seni yüzüstü, bir gün sırtüstü bırakır. Gülerken ağlatır. Ağlatırken güldürür.

Sınırlarımı bilmiyorum. Ne kadar öfkelenebilirim. Nereye kadar susabilirim. Ne zaman her şeyi siler atar, ne zaman her şeye yeniden başlarım… Bilemiyorum. Bunu bilmediğim gibi, yaşamında sınırlarını hiç düşünmedim. İşte bu kadar mı? yoksa yeni mi başlıyorum. Örneğin çekip gider bir sene sonra eve döner miyim? Dünyayı gezmeye çıkar mıyım? Türkiye'nin bir ucuna gidip , oralarda altı ay kalır mıyım? Her şeyimi terk edip yeni bir hayat kurar mıyım? Kurmaz mıyım? Ne yapabilirim, bilemiyorum.

Çocuk hiçbir şeyden korkmadan büyümeli… Hiçbir şeyden korkmadan.

Korku insanlığın düşmanıdır. Korku özgürlüğün düşmanıdır. Korku esarettir. Yaşamayı engeller. Karar vermeyi engeller. Korkutmak alçaklıktır. Korkmayan insan özgür düşünür özgür düşünen üretir, yaratır, ufuk açar…

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..