Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Hayatın içinden

Nasil bir tarih ki yaşanmış veya yaşanır gibi değil, nasıl yaşanır bu kahırla? Kahır değil.

Ölmek! Öylesine güzel ki çekilenlerin yanında. Yanlızlık, sonsuzluk, keder ve ah olmadan.

SEN olmadan.

Düşünmek veya yorum yapmaktan çok uzak, sessizlik cahillik gibi olsa da güzeldi.

SENDEN uzakta

Öylesine beter bir yaşgünü hediyesi ki tam senlik, sakla, saklama, kabullen, kabullenme, görmesen veya görmeseler, duymasan veya duymasalar, söyleseler veya söylemeseler.

Var olmak yaşamak veya yaşamamak da değiştirmiyor öylesine beter bir hediye ki.

Atsan, yaksan, kırsan, parçalasan veya kan ile yıkasan.

Benim yaşantım, benim hayatım diğende o. Öldürende o. Ben vurmadım akan KAN değil kızılcık diğende o

ERBABI

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..