Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayatın savaşında elveda diyorum -1-

Hayatın savaşında elveda diyorum -1-
 

Sevda ülkesine yolculuk..


Sana söylüyorum kin yüzlüm nefsim, veda tepesinde kahkahalarla gülen vefasız dostlarım, gözyaşlarıma bakarak bana gülenler hülyalarım... Perişanlığımla gülen ey şeytan perişan olan sensin. Otur da sen ağla benim yerine, yeter artık bu kadar yüzsüzlük.

Kin nefret nedir seni böyle obur kin oburu yapan nedir seni doyurmayan. Sevda tepelerinde hüzünle bakan ey geleceğim sana da elveda ben artık yok’um, kalın baş başa saçınızı başınızı yolun yok olana kadar. Ben gidiyorum sevda ülkelerine doğru vefanın, aşkın pınarına doğru…

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..