Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayatın Savaşında elveda diyorum-2-

Hayatın Savaşında elveda diyorum-2-
 

İşte sevda ülkesinde tepesinde aşkın pınarının başındayım. İçiyorum yana yana tada tada. Gül yüzlü yar yanımda, bana bakıyor hayranlıkla ben de ona bakıyorum aşkla mutlulukla.. İşte uzakta sizlere bakıyorum saçlarınız yolarken ortalık toz duman! Gönlümün gülü yanımda, güzellik şahikası gözlerine bakıyorum hayranlıkla. Hep bunun için yarışıldı, güzeli bulmak için, hep bunun için aşk dağlar delindi, çöller aşıldı lakin yine ayrılıklar sardı etrafını. Sadece bunun için yeryüzünde “ilk kan”ı dökmüştü Kâbil. Bunun için Sâre validemizi görünce Mısır Hükümdarının nefesi kesilmişti. Niçin Züleyhâ Yusuf’un (a.s.) gömleğini yırtmıştı ki? Niçin, kadınlar Yusuf’u (a.s.) görünce meyve yerine ellerini kesmişti ki kadınlar? Şimdi anlıyorum, sizler olmayınca ey nefis vefasızlık akmayan yüzlerinde dostlarım ey şeytan sizsiz her yer cenneti ala.. Yusuf (a.s.), Sâre annemizin ikinci kuşak torunlarındandı ve nesilden nesile akmıştı güzelliğini.

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..