Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '22

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Hayatın Sırları

 

Hayatın Sırları

 

43. yaş günümde bugüne kadar yaşamdan öğrendiğim bazı şeyleri sizlerle de paylaşmak istedim.

 

Sevmek..!

Sevginin ve sevmenin sihirli ve iyileştirici gücü olduğunu taa derinlerde hissettim. Sevmeye önce kendimden başlamam gerektiğini tecrübe ile öğrendim… Sevginin ve sevmenin o muhteşem gücünün neler yaptığını gördüğümde artık daha çok “sevildiğimi” hissettim.

 

Hareket etmek..!

Hareket efsunluymuş. İnsana yeni bir bakış açısı kazandırıyor ve başka bir dünyaya kapı açılıyor. Hayatıma koşu – koşmak girdikten sonra kazandığım güzellikler hareketin efsunu ile oldu.

 

Bizi dönüştüren kişilerle birlikte olmak..!

Yenilenmeme, tazelenmeme ve en önemlisi iç huzurumu bulmama sebep olan insanlar iyi ki varlar. Hepsine teşekkür borçluyum.

 

Niyetimizi temiz tutmak..!

Evren herkesin yararına olan şeyleri seviyor. Herkesin iyiliğini istemenin iç dünyamı değiştirdiğini söylememin doğru olduğunu düşünüyorum.

 

Açık olmak..!

Tüm ilişkilerimi şeffaflık üzerine kurmak kazamaya çalıştığım bir beceri diyebilirim sanırım. Bunun için duygularımı açıklıkla paylaşmaya çalışıyorum. Açık olduğumda daha net anlaşıldığımı hissetmek bana iyi geliyor.

 

Son olarak ise,

Meditasyon yapmak..!

Meditasyon yapmaya başladığımdan bu yana kendimi keşfetmeye başladım. Kendi içime dönmek, iç sesimi duymak ve sezgilerimi takip etmek inanılmaz. Kendimi iyi anlama ve kendime şefkatli olma içsel yolculuğum çok hafifletici.

 

Önce kendinizi sonra da hayatlarına dokunduğunuz herkesi her şeyi daha çok sevmeniz dileklerimle…

 

Hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 24
: 97
Kayıt tarihi
: 13.09.17
 
 

16 Mayıs 1979 yılında Balıkesir' in Bandırma ilçesinde üç çocuklu bir ailenin ortanca kızı olarak..