Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Hayatın yüzü

Hayatın yüzü
 

Şimdi bütün kanatları üstüste koyup
Uzun bir şarkıyla salmalı
Cam bilyeler gibi kendimi
Yanar döner...
Çimen kokuyor
Bulut kokuyor
Nakarat...

Şaman bir panayır anı
Geleceği çekiyorum
Güneyli göçmenlerle
Uzakçıl sürgünlerim
Adı kargacık burgacık kemiklerde saklı.
Bütün kuş sesleri baykuş
Fesat
Puslu zaman
Hem dönüyorum
Hem düşüyorum
An...

Sebepsiz memnuniyet benim ki
Yersiz kalabalık
Ganimet batık
Anfora kayıp
Yalan deniz kızlarının büyülü şarkıları...

Bir şey oluyor
Cinayete kurban gidiyor
Yaşama ihtimallerim.
Sokaklar boşalıyor
Kılcalları açılıyor zaaflarımın
Yeteneksiz ve paslı bir kılıcım
Kınında kayıp...

Bir bakmışım
İlletli bir çınar gölgesi
Sereserpe yerde delik deşik.
Paylaşmanın dayanılmaz
Sürüngenliği.
İkircikli vahşet
Bir yanım munis kedi
Bir yanım postal bağı
Karışmasın mı
Allak bullak
Hayatın yüzüne bak....

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..