Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '18

 
Kategori
Psikoloji
 

Hayatınız Bir Şarkı Olsa, Hangi Şarkı Çalardı?

Hayatınız Bir Şarkı Olsa, Hangi Şarkı Çalardı?
 

David Koz'un At the Movies albümü


Hayatınız bir şarkı olsa kulaklarınızda hangi şarkı çalardı?
 
Müzik ruhun aynasıdır, bunu ilk defa yıllar önce çok sevdiğim birini kaybettiğimde anlamıştım. İçim o kadar ama o kadar çok acıyordu ki Türkçe hiç bir şey dinleyemiyordum. O zaman tanışmıştım Loreena McKennitt’la. Annemin “nereden buldun bu klise müziğini” selzenişleri altında yaklaşık 2 ay Loreena McKennitt’in Winter Garden’ı dışında başka hiç bir albümü dinleyememiştim.
 
Bu aralar ise içimde tekrar tekrar aynı şarkı çalıyor: Dave Koz’un At the movies albümünden “As time goes by”
 
Notalar kulaklarımda dans ederken,  caddenin yılbaşı süsleri bana bir ışık şöleni sunarken, her adımımda içime bir huzur yayılıyor...her adımda bir keyif...
 
Tabii yaşam her zaman bu kadar keyifli olmuyor...içimde İbrahim Tatlıses’in, Selami Şahin’in yaşadığı, Yasmin Levy’nin durmadan bağırdığı zamanları da hatırlıyorum. Tekrar ne zaman beni ziyaret ederler onu da bilmiyorum. Tek bildiğim şu andaki müziğin David Koz’dan olduğu.
 
Müzik ruhun aynasıdır demiştim, peki sizin içinizde şu an bir şarkı çalsaydı, o şarkı hangi şarkı olurdu?
Sizin hayatınız bir şarkı olsa hangi şarkı olurdu?

 

 
Toplam blog
: 21
: 496
Kayıt tarihi
: 13.12.18
 
 

Psikoloji yolunda bir yolcu... ..