Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '19

 
Kategori
Deneme
 

HayatSabırlaMücadele Etmektir

Herkesin bir kavrayış, algılayış biçimi var. O biçimle, o bakışla yorumlarız hayatı. Bence hayat: Sabırla mücadele etmektir.

Varlığını anlamlı kılan, yaşamı değerli hale getiren temel şey, kavram neyse, onun için harcanmalı edinilen bilgi, birikim hazinesi. Haa, "Peki, her isteyen ulaşabilir mi, kavuşabilir mi o altın hedefe?" derseniz eğer... Siz bana evrenin bilinmezliklerini, kaderi, kozmik oluşumları, kontrolümüzün dışında kalan olayları zaptetmeyi garanti edin... Ben de size, evet, diyerek istediğiniz cevabı vereyim.

"Öyleyse bunca çaba, mücadele niye?" sorusuyla gelenlere şunu söyleyebilirim ancak: Hedefli olmak, ömrünü temel bir amaç etrafında organize etmek, örgütlemek savrulmanızı, hayatın akışına kapılıp gitmenizi engeller. İşte bunu garanti edebilirim. Çünkü yaşanmışlıklarımla sabitlenmiştir tecrübelerim. İpin ucunu, işin peşini bırakmayan, kaybolup gitmez hayat gailesinde. Hele azıcık da hayat şansı varsa... Çalışkan insan talihi dokunmuşsa yaşamına... Sonsuz bir mutluluk kaçınılmaz demektir. Buna, bana inanmayan, yaşam dervişlerinden sual edip, sağlamasını yapabilir anlattıklarımın...

Ez cümle, Hayat Sabırla mücadele etmektir. En azından benim durduğum yerden böyle görünüyor vaziyet. Her insan kendi penceresinden bakar dünyaya. Bendeki manzara bu. Sizdekini bilemem tabii.

 

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..