Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '19

 
Kategori
İnternet
 

Hayatta Bir Zamanlar Dutluktu!

Bakıp duruyorum etrafımdakilere, etrafımdakiler de bana cahil muamele yapacaklar utanmasalar. Olsun, ben hiç bir zaman cahil olmaktan yüksünmedim ki çok sık kullandığım bir cümledir "Ben pek çok şeyin cahiliyim" diye. Neymiş efendim? Sosyal medya hesabım yokmuş. Sanki ben olanlara muhalifmişim gibi...

Evet doğrudur. Twitter, Facebook ve de Instagram hesabım yoktur.

Hemen herkes sosyal medya denilen dipsiz kuyuda afilli bir o kadar da dokunaklı sözler paylaşmakla meşgul, bana ne?

Ben hayata dair gerçek cümlelerimi kurmanın peşindeyim. Dokunaklı değil okunaklı cümlelerin ardı sıra koşmakla yani nefes almakla meşgulüm. Valla ne yalan söyleyeyim, hiç de pişman değilim.

Sosyal medyada sözde dostlarına gönderdikleri gülücük emojilerinin zekâtını, gerçek hayatta gösterseler eminim ki hayatları daha bi güzel olacak…

Yakında CV’lerde şöyle cümleler görürsek şaşmamak lazım!
Lisans eğitimimi Facebook’ta, yüksek lisansımı da Twitter’da yaptım. Doktorama Instagram’da devam ediyorum” :)))

Tabii bu bir sosyal medya eleştiri yazısı da değil ama şu gerçeği de göz ardı etmemek gerekir ki bu hayatta her şey dozunda iyidir.

Hayatı sosyal medyadan ibaret görenler gerçekte sosyal hayattan koptuklarının farkında bile değiller. Acınası bir durum ama bunun bile farkına varamıyorlar işte! Bu daha da acınası bir durum.

Hani adam hanımıyla tartışmıştır da sırf hanımına trip atmak için evden kahvaltı yapmadan çıkmıştır. Yol üstündeki pastaneden iki poğaça alır, çay ocağına gelir ve seslenir "Usta bir çay versene duble olsun" hah işte bu tam da böyle bir şey…

Ne diyorduk efendim!

Az Sosyal Medya Çok Sosyal Hayat…

Valla ben bu sloganı seviyorum…

 

Neyse, hani "buralar bir zamanlar dutluktu" derler ya! İşte taa o zamanlardan kalma...

Bir gitar, duru ve muhteşem bir ses ve işte müzik, dinlemek isteyen tıklasın...

 
Toplam blog
: 108
: 2366
Kayıt tarihi
: 05.04.08
 
 

1972 Haziranında  Eskişehir'de doğdum. Edirne'de ikamet ediyorum. Duygu ve düşüncelerimi yazıya d..