Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Hayatta her şey var

Hayatta her şey var
 

Ne kederler tükendi ömrümde
Ne bir bardak açık limonlu çayımda tüten tazecik UMUTLAR!
Bazen solgun olsa da,  genellikle rengârenk sevinçler vardır dost sohbetlerimde.
Ve zaman zaman da malum ayrılıkların acısı...
Kör talih dedikleri bu mudur ki?
Ne güldüğü bellidir
Ne güldürdüğü.
Kim bilir belki de öyle olması gerekiyor sahip olunan değerlerin anlaşılabilmesi, hissedilebilmesi için.
Hayattaki tüm insanların tutunduğu ama gözlerin görmediği bir ip var sanki.
Farkında olsak da olmasak da hepimiz o ipe sarılırız zaman zaman hatta kimimiz her zaman!
Ve bu durum hem huzur hem güç verir bizlere.
Hayatta her şey var;
Bazen evet artık tamam dediğimiz anlarda minik bir olay ya da alınan bir haber veya çok sevdiğin bir insanın sesi nefesi değiştiriverir atmosferi.
İşte öyle anlarda durup düşünmek gerek değil mi?
Güzelliklerin ve çirkinliklerin yaşandığı ama ikincisin daha ağır bastığı bu ortamda bugün ben birbirinden güzel olayları idrak ettiğim bir gün yaşadım
Ve o göremediğim ama hissettiğim ipe sıkı sıkı sarıldım.

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..