Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayatta herşey bakış açınıza bağlıdır

Hayatta her şey bakış açınıza ve hayata verdiğiniz anlama bağlıdır.

Kimi bir bardak çay içer ne kadarda mutluyum tadı damağımda kaldı der.

Kimi bir bardak çay içer, keşke Cappuccino olsada şöyle zevki sefa çeksem der.

Kimisizengin birisiyle evlenir, ah keşke yakışıklıda olsaydı der.

Kimisi fakirle evlidir ama kocası dünyanın en yakışıklı erkeğinden daha yakışıklıdır.

Kimisi pazara gider söylenir kendi kendine himetçilerim olsada ben bu işi yapmasam der.

Kimisi özel olrak pazara gider domates soğan seçmeye o pazardaki meyvelerin sebzelerin zevkine bayılır.

Kimisi çocuğu olduğu için Allaha yüzlerce kere şükreder.

Kimisi nerden çıktı bu başıma dert diye söylenir durur.

Her şey hayata yüklediğiniz anlamla ilintilidir.

Yıllar önceydi Kolejde yatılı okuyordum.Bir tanıdıklarımız vardı. Gecekonduda yaşarlardı.Bizde onlara yardımcı olmaya çalışırdık. Beni hep evlerine davet ederlerdi.

Bir seferinde ısrarlarına dayanamayıp kabul ettim.

Orada yaşadığım mutluluğu asla unutamam.

Kötü koşullarda yaşamalarına rağmen orada benim için pişirdikleri balığın lezzetini yediğim rokanın keyfini içtiğim çayın mutluluğunu , deli gibi yağmur yağmasına rağmen arka toprak yolda taşların arasında zıplayarak oynadığımız oyunları, o soğuğun ve ıslaklığın beni zerrre kadar etkilemediğini, o bol kahkahalı evi.

O soğuktan sonra tüpün karşısına geçip tüple ısınmanın keyfini hiç unutamam hiç.

Annemle babam sağolsun hep bir dediğimi iki etmediler.

Ama özellikle annem hayatın ayrı bir anlamı olduğunu keşfetmemi sağladı.

En kötü koşullarda bile hayattan keyif almayı öğretti bana

Bu nedenle belki size Polyannacılık gibi gelecek ama.

Hayata hep hayallerle yaklaştım. Hiç moralimi bozmadım. Diğer pencereden bakmasını bildim.

Bu nedenlede mutsuz insanlardan hep uzak durdum.

Hepte benim gibi insanları buldum.

Acıdan hiç zevk almadığım gibi bulunduğu koşulların kıymetini bilmeyip şükretrmeyenlerden eğer değiştiremiyorsam kaçtım.

Çünkü bildimki bir gün zehirleri banada bulaşacak.
 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..