Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Hayattaki iyi örnekleri sayar mısınız?

Hayattaki iyi örnekleri sayar mısınız?
 

Geçtiğimiz hafta bir konferansa katıldım. Eğitim alanında olan iyi örneklerin, bir jüri tarafından bizlere sunulduğu bir bilgi platformu idi.

2 gün süren konferans süresince, kah "gökyüzü neden mavidir?"in cevabını, kah elimizle yaptığımız ilkel bir fotoğraf makinasından yansıyan fotoğraflara hayran kaldık kah da kendimizle yüzleştik.

Kendimizle yüzleşme durumu, belki de sadece benim yapmış olduğum bir durumdu ama ben yine herkesle paylaşarak kendimi iyi hissetmeyi yeğleyeceğim.

Atölye, atölye dolaşırken, atölyelerden birinin konusunun kitap olduğunu farkettim. Sonra saate baktım, son 15 dakikası. Koşarak sınıfa girdim. Soru cevap bölümü başlamıştı. Konu, ilkokul öğrencilerinin kitap azlığı nedeniyle bir kitabı beraber paylaşmasının hikayesi idi. Buraya kadar herşey normaldi.

Sonra bir takım sorular arka arkaya sıralanmaya başladı. - Yalnız başına yapılan herhangi birşeyden kim keyif alır?, -Tek başına hiç sinemaya gidilir mi? - Dünyanın en güzel filmini izle, tek başına yapılınca anlamı olur mu? - Sen hiç tek başına yemek yiyen mutlu bir insan gördünüz mü?

Kendimi bir anda kişisel bir atölyenin ortasında buldum. Tüm söylenen herşey sanki bana söyleniyordu. Dün akşam enfes bir yemek yiyip, sinemaya giden yalnız insan bendim. Ve her Pazar Moda'da Bast Cafe'nin gediklisi olarak kahvaltı edip, yine yalnız sözde geyik yapan bendim.

Keyif almıyorsam neden mi yapıyorum? Çünkü MUHTAÇ OLMAKTAN korkuyorum. Bir arkadaşımı arayıp, hadi beraber yemek yiyelim dediğimde REDDEDİLMEKTEN korkuyorum. Ya da biz şu planı yaptık sen de gel deyip, fikir sorulmayınca KIRILMAKTAN korkuyorum.

Küçüklüğümden beri korkularımın hep üstüne gitmişimdir. Yüzme, karanlıkta kalma, yalnızlık, sessizlik... Tüm bunları aştım. Aşarken ben BEN olarak yapacağım dedim. Destek istemedim, yardım beklemedim.

Şimdilerde düşünüyorum, acaba yaptığım herşey yanlış mıydı, yanlış mı?

Bugünlerde arkadaşlarımı daha çok arar oldum. Yalnız aktivitelere ara verdim.

Yarınlar ne olacak ise bilmiyorum.

Tek bildiğim, dünde, bugünde, yarında hayat devam edecek.

YALNIZLIK ÜLKESİNDEN SEVGİLERLE...

 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 02.02.09
 
 

1979 İstanbul doğumluyum ve halen İstanbul'da yaşamaktayım. Özel bir şirkette kurumsal pazarlama dep..