Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hayattan ayrılmış bir ruh geri gelecekse...

Hayattan ayrılmış bir ruh geri gelecekse...
 

Her kesin kutsallığı kendine!!!!


Düşündümde... Tarihten hangi insan Yaradanın izni ile geri hayata gelip insanlara yardım etsin diye...

Mucize gibi olağanüstü olaylara ben inanmam. Dünyada veya uzayda tabiat üstü olaylar olmaz ancak bizim tabiatımız daha anlamaz o başka...

Bir okul veya kuran kursundan 100 kişiyi bir araya toplayın. Bunları 100 metre birbirlerinden ayırın ve ilk şahısın kulağına "Laaaa lala..lala..lalalalalaaaa....laaaa lala lalallaa la la" diye şarkı mırıldanın...BU kadar uzun olmasa da olur....

Sonra bu kişi 100 metre koşup duyduğunu  2. şahısın kulağına fısıldasın.... O da 3.sahışa fısıldasın ve 100. kişi geri size gelip duyduğunu fısıldasın. Tamamen başka bir melodi ve tekerleme duyacaksınız.

İşte  mucizelerde zamanla abartılmış ve değişmiş olaylardır. Şimdi Peygamberlerinde sizin benim gibi eti, kemiği ve kılı olan insanlar olarak kabul ettikten sonra geri gelseler ne katkı yapabilir diye sordum. 

İsa olsun Musa olsun Muhammed olsun bu zamanda gelseler ne olurdu.... BENCE mucize yeteneği olmayan bu insanlar sizin benim gibi sıradan işler ile uğraşırdı....

Montaıgne gelsin dedim ama o da şaraptan uzak duramadı ve yine belediye başkanı oldu... Plato yada Socrates geri gelsin demiştim ki ikisi de haykırdı bize bu işkenceyi reva görme diye.... Aristoteles ise ben burda daha ilim öğreniyorum dedi. Marks ise bir global şirkete danışman olarak atandı... Gandhi ise protestocu olmuş her yerde oturan adam eylemi yapıyor... Düşündüm düşündüm İnsanlık için en hayırlı şahıs kim ola ki diye ve Mustafa Kemal Atatürk te karar kıldım. BU düzene kafa tutup Adam edecek biri varsa o da Altın saçlı kutsal adamdır.

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..