Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '22

 
Kategori
Felsefe
 

Hayattan Bıkmak Nasıl Bir Şey?

Ben hayattan bıkılamayacağını düşünüyorum. Hayat dünya çok geniş bir yaşam alanı. Yaşadıklarımız ne kadar kötü olursa olsun mutlaka iyi bir şeyler de vardır.

Bence hayattan bıkanlar hayatın dışına çıkanlar veya içine giremeyenlerdir; yaşamıyorlar yaşayamıyorlardır.

Yaşarken bıktım diyenleri ben anlamam; sen neden bıktın arkadaş ya. Hiçbir şeyin olmasa bile göğün mavisi yeter. Serseri gecelerimde aç karnına sokaklarda dolaşırken yıldızları seyretmenin beni mutlu ettiğini gördüm.

Yaşamıyorsan zaten hayattan bıktım diyemezsin, yaşa da görelim…

Sorunlar, çıkmazlar hayat değil; böyle durumlarda yaşamaktan alıkonulmuş esirsin, hayattan bıktım diyemezsin, hayatın yok yaşamıyorsun ki bıkasın.

Pırasayı bile özlediğin dünyada yaşamaktan bıkılır mı ve hep aynı şeyleri yapmak da senin kusurun.

Elde etme gücün olduğu halde elde edemediğin hayatın mazereti yok bana ne, öl! Bunları kabul etmiyoruz.

Ve bunlara o dediğin dertler sorunlar da dâhil!

Gerisi yaşam ya, özleyip özleyip dil bir karış dışarıda koşacaksın mutluluğa.

Hayattan bıktımmış, hadi ya!

Biz de hayata uyum sağlayamayan sizlerden bıktık!

Hayatım acıyla zorlukla geçti ben bıkmadım. Ölümü düşündüğüm anlarda bile bir lokanta vitrininde asılı döneri görünce vazgeçtim. Gerçi ben biraz yalamayım ama…

Son söz hayat güzel değilse yaşama!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..