Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayattan ne öğrendim ...

Hayattan ne öğrendim ...
 

"Hayat, silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır."John Christion


Hesap yapmanın anlamsız olduğunu ,                     

Ölümün dışında hiçbir şeyin gerçekten son olmadığını…

Anneliğin bu dünyadaki en güzel duygu olduğunu, üzüntülü ve kederli olduğumda bunun hiç kimsenin suçu olmadığını ve gülümsemem gerektiğini öğrendim…

Herkese körü körüne güvenmemeyi,

Cesur olmayı, değilsem bile öyle davranmayı,

Çok konuşmadığımda daha az hata yaptığımı öğrendim…

Güzelliğin iş hayatında avantajdan çok dezavantaj olduğunu,

Hiç kimsenin sır saklayamadığını öğrendim…

Yanıtını bilmediğim ve emin olmadığım konularda bilmiyorum demenin daha yararlı olduğunu,

Başarıya çıkan bir asansör olmadığını, merdivenleri teker teker çıkmak gerektiğini öğrendim…

İnsanların bana sadece ben izin verdiğim şekilde davranabildiklerini,

Kıskançlığın mutluluğun düşmanı olduğunu ve mutlu olmak için başkalarına güvenmenin büyük bir hayal kırıklığı olduğunu öğrendim…

Kendimden daha az başarılı insanlarla başarımı, mutsuz insanlarla mutluluğumu konuşmamam gerektiğini,

Dostlarımın ne kadar değerli olduğunu öğrendim.
Yaptığım hatalardan ders çıkarmayı,

Kendimi eleştirebilmeyi,

Beni eleştiren insanlara cevap vermeyi öğrendim…

Hayatta ne yaparsam yapayım herkesi mutlu edemeyeceğimi öğrendim.
İmkânsız diye bir şey olmadığını, çok istediğimde imkânsızı elde edebildiğimi, asıl savaşı kazanabilmek için küçük çarpışmaları kaybetmeyi göze almayı,

Zamanı dikkatlice kullanmayı öğrendim.

Başkalarının benim hakkımda ne düşündükleri değil, benim kendim hakkımdaki düşüncelerimin önemli olduğunu öğrendim…

Affetmeyi ve unutmayı,

Şartlar ne olursa olsun yaşadığım yeri daha güzel hale getirmeyi öğrendim.

Sürekli ben dürüstüm, ben doğruyu söylüyorum, sen farklısın diyenlerden kuşkulanmayı öğrendim…

Soğukkanlılığımı korumayı ve gülümseyebilmeyi ,
Kızgın anımda cevap vermeden önce bir süre düşünmeyi,
Bugünkü her üzüntümün ve her acımın benim yarınki mutluluğumu hazırladığını öğrendim…

Yapmak istediklerimden asla vazgeçmemeyi, büyük düşünmeyi,

Kaybedecek neyim var demek yerine, yaşadığım her şeyde kazanacak çok şeyim var demeyi öğrendim…

Hayatı fazla ciddiye almamayı öğrendim…

En önemlisi kendime gülmeyi, kendimle eğlenmeyi, kendimi sevmeyi, hayatla mücadele etmeyi, en zor anımda bile tebessüm edebilmeyi ve daha öğrenmem gereken çok şey olduğunu öğrendim

 
Toplam blog
: 43
: 983
Kayıt tarihi
: 22.04.12
 
 

İşletme  mezunu. Kurumsal şirketlerde satınalma, muhasebe, halkla ilişkiler üzerine çalıştı. Kişi..