Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '14

 
Kategori
Blog
 

Haydaa; gene Ayda!

Ne zaman ülkede gündem değiştirilmek isteniyor; pat ,Ayda geliyor!

Ayda derin yapının elemanı !

Yüzde yüz eminim!

Bir ara Ayda'nın Sayın Ümit Culduz olduğu söylentisi vardıysa da ben inanmıyordum şahsen!

Bacağını sakatlamış birinin bir anda Ayda oluvermesi tıp literatüründe yok!

Gerçi tıpla ayda yılda bir aspirinlik bağlantım varsa da tahminlerim güçlüdür!

Ayda'nın arada bir arz- endam etmesi, bu soğuk günlerde bana pastırma yazı sıcaklığı geliyor!

Biliyorsunuz çok şiir yazdım ona!

Gene yazacağım!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..