Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Haydan Efem

Haydan Efem
 

"Bir gün insanlar rüzgar, yerçekimi gücüne hakim olduktan sonra sevginin enerjisini keşfedecek, o gün insanlar ateşi ikinci kez keşfetmiş olacaklar."

Teilherd de CHARDİN

***

2006 yılında kurmuş olduğum haydanfm, 24 Kasım 2008 tarihine kadar liste yayını yapmıştı. 24 Kasım 2008’ den itibaren de 2009 yılının Mart ayının sonuna kadar canlı yayın yapmıştık. 2009 yılının Kasım ayında da yayınına son verdi.

Radyoculuk hiç bilmediğim bir işti ve işin gerçeğinde de başaramadık.

Canlı yayın günlerinde Günür hoca ile birlikte yayınlar yaptık. Bizim Günür hoca mikrofonu görünce dayanamıyor. Kendisine her ne kadar, “Sen yardımcı sunucusun” dedimse de eline mikrofonu alınca bırakmıyordu.

Günür hoca dışında başka sunucularımız da vardı. Kimileri “Dj” diyor.

Yurtdışına da açılmıştık. Almanya’dan, Fransa’dan bile sunucularımız vardı.

İstanbul’dan Dj Kurban adında bir sunucumuz vardı. Geçen yıl Kurban Bayramı’nda “Bu bayramda kurban ben miyim?” diye soruyordu… Soyadı Kurban olduğu için endişeleri vardı. Ben de kendisine “Sen en iyisi soyadını değiştir” demiştim de çok sevinmişti. Ve hatta soyadını KUZU olarak değiştirmesini önerince, “Olur” demişti.

En fedakâr arkadaşımız ise Çivril ilçesinin Tokça köyünden Müjdat Borak idi.

Aradan birkaç gün geçti Dj Kurban dedi ki, “Kuzu soyadını istemiyorum.” Birileri demiş ki: “Kuzular büyüyünce kurban olur…”

Canlı yayın günlerinde bizim Günür hoca şarkılar, türküler söylüyor, bir de “Küçük Günür” mahlasını kullanıyordu…

“Bir tek türkü söylicem” diyerek eline aldığı mikrofonu bir türlü bırakmıyordu. Ben de bu durumda ikinci bir mikrofon edinerek Günür hocanın elindeki mikrofonu boşa çıkartarak yayına geçiyordum. Günür hocaya da “Tamam hocam, sen haydanfm’in keşfettiği Küçük Günür’sün, sana olan sınırı kaldırdım, gönlüne göre söyleyebilirsin” diyordum.

Garibim Günür hoca öyle çok mutlu oluyordu ki…

*

 

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..