Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Haydanlı Azize Teyze

Haydanlı Azize Teyze
 

Haydanlı Senarist Yazar Mehmet Uyar ve Azize Teyze ile, 2006 Eylül 18


Bir elinde cep telefonu diğer elinde bastonu seksen yaşındaki Haydanlı Azize teyze ile Haydanlı Senarist Yazar Mehmet Uyar'ın evinde yemek yerken tanıştım kendisi ile... 

Tam yemeğin ortasında elinde bastonu ile çıkageldi Azize teyze.
- Hacım misafirin kim? diye sordu Mehmet hocaya.
- Aziz hocanın oğlunu tanımıyor musun Azize teyze. 

İşte ne olduysa o andan sonra oldu. Bana sarılan Azize teyze başladı ağlamaya. Ne olduğunu şaşırmıştım, hiç böyle bir anı yaşayacağımı düşünmemiş ve hazırlıksızdım. Yarım saat kadar ağladıktan sonra:
- Senin baban rahmetli kocamın sağdıcı idi, dedi. 

Ve hemen ardından cep telefonunu çıkardı oğlunu aradı:
- Kazım yanımda kim var biliyor musun, babanın sağdıcının oğlu var... 

Olaylar karşısında şaşkın, elime tutuşturulan telefonla konuşmaya başladım.
- Merhaba sağdıcım, dedi Kazım. 

Hiç sağdıcım olmamıştı... 

Yeni, ilk ve son sağdıcım Kazım ile konuştuktan sonra Azize teyzeden şiirler, maniler, öyküler dinledim. Babamın ve babamın sağdıcı Haydanlı Osman (Kedi Osman diyorlar) yaşadığı dönemlere gittim. 

Azize teyze ile yaşadığım o anı hiç unutmadım. 

Çocukken babamla birlikte geldiğim Haydan'da Çıngıllı Gelin efsanesinin anlatıldığı Kanlı Göl'de babamın kazlarını güttüğüm zamanların hayalini yaşadım Azize teyze ile. 

Haydanlı Azize teyze ile özlem dolu saniyelerin linki aşağıda... 

http://www.izlesene.com/video/amator-haydanli-azize-teyze/1046349 

http://www.youtube.com/watch?v=YSGo8C2imGc&NR=1 

http://www.youtube.com/watch?v=sAp0VhjAOkg 

*** 

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..