Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '17

 
Kategori
Anılar
 

Haydar Gedikoğlu

Haydar Gedikoğlu
 

Haydar Gedikoğlu, Ahmet Dikmen Trabzon'da çıkardığım Eğitim sanat adlı dergide öğretmen örgütlenmesi, Türkçe konulu yazılarını yayımladılar.


 
Sayın Haydar Gedikoğlu Trabzon'da çıkardığım Eğitim sanat adlı dergiye öğretmenin örgütlenme sürecini ne güzel özetlemişti.
 
Siz, eğitimimizin yüz akı olarak hep sözünüz geçecek; yurtseverliğiniz, ulusseverliğiniz, Atatürkçülüğünüz ve öğretmenliğiniz konuşulacak.
 
Ne yiğittiler, namuslu, dürüsttüler hele hele ne Atatürkçüydüler diye hep ders alınacak bıraktıklarınızdan.
 
Saygılar sunuyorum sevgili öğretmenim, .Bilirim el öptürmesini sevmesen de izin ver öğretmenim ellerinden öpeyim !
 
Duydum ki şakacıktan hastanede konuk etmişler sizi ! Sakın ha öğretmenim sevindirme laik, demokratik cumhuriyetimize karşı olanları, ulus devletimizi bölmeye çalışanları, hele hele Atatürk düşmanlarını ! İnadına yüzyıla dik gözünü !
 
Dayan öğretmenim biz geliyoruz arkandan canım benim öğretmenim !!!!
 
 
Toplam blog
: 1064
: 732
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

Türkay KORKMAZ, umuda yolculuğu ertelemez. Mermeri delenin damlanın sürekliliği olduğunu bilir. Y..