Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '19

 
Kategori
Blog
 

Hayden Yeniden Başlayalım!

        Burada yazmaya başladığımda oğlum Ertuğrul Ata yeni doğmuştu! (Tarih düşürdüm!)

        On sekizine geldi neredeyse!

        Yazdığım şiirlerle büyüttüm onu diyebilirim! (Şiirden nefret ediyor!)

         Ama bunu planlı yaptığımı da itiraf etmeliyim! Sayısalcı olsun, millete teknik eleman olarak faydalı olsun düşüncesindeydim!

         Hesabım tuttu şimdilik!

         Aile gibiydik burada! Evde yengenizin yemeğini beğenmediğim zamanlar siparişle yemek blogları yazdırırdım arkadaşlara!

         Her konuda yazardım! Bilmediğim konu yoktur! Arkadaşlarım da bunu bilirlerdi!

          Hangi şehre gitsem haberleri olur, toplanırdık!

          İzmir'in kumrusu güzeldi! Ankara'nın Mogan gölü pilici de hoşuma gitti! Edirne'nin ciğerini de çok beğenmiştim! 

          Yapandan yedirenden Allah razı olsun!

          Uzatmayayım!

           Tüm eskimeyen arkadaşlara buradan sesleniyorum! Dönelim artık! Yazalım!

           S-400, Suriye, Huriye, Akdeniz; memleket meseleleri bizi bekliyor arkadaşlar!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..