Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '14

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Haydi, "Deniz Başkan" sevindir Didim'i...

Haydi, "Deniz Başkan" sevindir Didim'i...
 

Didim Özgürses Gazetesi


 

Didimli olup da; Didim Orman Kampını bilmeyen ve orada piknik yapmayan yok gibidir…

Didim’den Akköy’e giderken, Mavişehir’in az ilerisinden sola döndüğünüzde, Orman Kampına ulaşırsınız…

Didimliler için hayati önem taşıyan Orman Kampı, yeşil dokusuyla, deniziyle, karşısındaki küçük adasıyla, Didimlilerin soluklanacağı, aileleriyle rahatlıkla piknik yapacağı nadir yerlerdendir…

Zaman içinde çok bakımsız korumasız hale gelmesi, kiralayan şirketlerin fazla kâr hırsları nedeniyle, halk buraya gelemez olmuştu…

Didim Belediye Meclisi olağanüstü toplanarak,  26 Mayıs 2014 tarihinde Manisa ilimizde yapılacak Orman Kampı ihalesine katılmak için Belediye Başkanımız A. Deniz Atabay’a tam yetki verdi…

Bu gelişmeler üzerine Orman Kampı ihalesine katılmak isteyen “Oracle Turizm Şirketinin” ihaleden çekildiği belirtiliyor… Ülkerler Grubundan da aynı davranışı bekliyoruz…

İstisnasız tüm belediyelerimiz için söylüyorum, böyle yerler belediyelerin işletmesine geçtiği zaman halkımız çok mutlu oluyor, orasını kendisinin bir yeri olarak görüyor, koruyor, geliştiriyor… Gönül rahatlığıyla da bu yerlere gidiyor, pikniğini yapıyor, eğleniyor dinleniyor…

Belediye Bakanımız Atabay da bu konuda:

“İlçemiz için bu yer çok güzel bir yer; biz ihaleyi alırsak şayet burayı belediye olarak işleteceğiz. Amacımız para kazanmak değil; nadir bir yer olan burasını Didimlilerin ve Didim dışından gelenlerin kullanabileceği güzel bir yer yaratmak… Bu noktada sizlerden destek istiyoruz.”dedi.

Başkanımız: Ayrıca, Orman Kampı’nın çok yakınındaki küçük adayla da bir bağlantı sağlayarak, bu güzel yeri de halkımızın hizmetine açmak istediklerini belirtiyor… Amaçlarının kâr olmadığını da belirtiyor…

En büyük arzumuz, Belediyemizin ihaleyi kazanarak, buraya Belediyemizin elinin değmesini istiyoruz… Orman Kampı Didimliler ve Didim turizmi için çok önemli bir yerdir… Belediyemizin burayı halkın yararına, mutluluğuna yönelik olarak en iyi şekilde işleteceğine inanıyorum…

Didim için bir önemli yer de; Altınkum Vakıfların bulunduğu yerdir… Bu alan için başlattığımız bir kampanyamız vardır. "Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun" sloganı ile başlattığımız kampanyamız basından da büyük destek gördü... Aydın Milletvekillerimizden de destek istedik... Bu konuda Facebook’ta oluşturduğumuz Grubumuz da; etkin olarak “Altınkum Vakıflar’ın park ve bahçe olması için çalışmalarına devam ediyor… Dileğimiz buranın da, Belediyemize geçmesi ve Belediyemizin burayı beton yığını olmaktan kurtararak, yeşil alan, park bahçe olarak değerlendirmesidir…

Belediye yönetimimizde de, böyle bir anlayışı görmek sevindiricidir…

26 Mayıs pazartesi günü ihale sonucunu merakla bekliyoruz… Sevindirici haberi duymak için can atıyoruz…

Başkanımıza ve Didimlilere bu konuda şans diliyorum…

Haydi, başkanımız “Orman Kampını” al da gel, sevindir Didim’i…

 Erdoğan Şahin

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..