Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '13

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Haydi Antalya Kitap Fuarı'na!

Haydi Antalya Kitap Fuarı'na!
 

Taktım ben bu “2013 kitap okuma yılı”na!

Hoş, pek önemsenmedi, ama ben yine de ısrar ediyorum.

Birey olarak 2013 yılını kendinize okuma yılı olarak seçin!

Antalya Kitap Fuarı’na gidin.

En az 12 kitap alın!

Hiç olmazsa ayda bir kitap okursunuz.

Emin olun, o aldığınız 12 kitabı okumaya başlayınca ben daha önce neden kitap okumadım diyeceksiniz!

Üstüne üstlük ayda bir kitaptan bile fazla okuyacaksınız.

Kitap fuarlarını kaçırmayın!

Çocuklarınıza kitap alın.

Bilmeden yaşamak hoşunuza gidiyorsa o zaman bir diyeceğim yok.

Kitapsız yaşam mezesiz rakı içmeye benzer! 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..