Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Haydi Değişime Bir Adım At!

Haydi Değişime Bir Adım At!
 

alıntıdır


Neden bazıları mutluyken bazıları hep mutsuz?

Neden bazılarının hayallerine ulaşması çok kolayken bazılarının ki imkansız?

Neden bazıları refah içinde yaşarken bazıları sıkıntı içinde?

İşte tüm bu soruların cevabını bulmaya hazırlanıyoruz. Düşüncelerimiz isteklerimizi sabote ettiği için bir çok konuda olduğumuz yerde sayıyoruz.

Kilo veremiyoruz, istediğimiz ilişkiyi hayatımıza çekemiyor sürekli aynı sağlık sorunlarını yaşıyoruz.

26/07/2017 tarihinde Beylikdüzü Olumlu Düşünce Teknikleri Semineri’nde tüm bu konuları masaya yatırıp, bakış açımızı değiştirmeyi öğreniyoruz.

Kariyerinde olmak istediğin yerde değil misin?

Mutlu bir ilişki yaşayacağına inanmıyor musun?

Hayat sana hep olumsuzluklar mı sunuyor?

O zaman bu seminer tam da sana göre !

Bolluğu bereketi, mutluluğu, sağlığı hayatına çekmenin vakti gelmedi mi?

 

Katılımcılara seminer sonunda “olumlu düşünce subliminal telkin cd” hediye olarak verilecektir.

Haydi değişime bir adım at!

www.acaryasamkocu.com

info@acaryasamkocu.com

face book: Acar yaşam koçluğu

Instagram: acaryasamkocu

 

Merve Ballı Acar

Kuantum Yaşam Koçu ve Kişisel Gelişim Uzmanı

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..