Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '07

 
Kategori
Spor
 

Haydi ders veriyorum, yok mu alan?

Haydi ders veriyorum, yok mu alan?
 

Birisi öyle söylemiş;”Ben ders almam, ders veririm.” Ne güzel almadan vermek. Sen neymişsin de bizim haberimiz yokmuş. Almadan vermek Allah’a mahsustur bizim bildiğimiz, büyüklerimizin bize öğrettiği. Eh sen kendini ne yerine koyarsan koy artık.

Sonra yine düşündüm; acaba bu kişi ne dersi veriyor diye, öyle ya veriyor. Önceki aylarda olanlar hatırıma geldi birden. Avrupa’nın zayıf futbol takımlarından biri varmış, Bosna-Hersek diye bir takım. Bu takım ders veren kişinin büyük takımı yenmişti. Dedim kendi kendime; tesadüftür. Hiç büyük adamın, ders verenin takımı yenilir mi çoluk çocuğa? Tesadüftür dedim, tamamen tesadüf??!!!

Bir de tamamen esnaflardan, memurlardan, işçilerden oluşan, sırf zevk için top koşturan meşhur Malta şövalyeleriyle berabere kalmaz mı? Hoppala oldu mu ya? Oldu mu? Olur ya bu da tesadüftür dedik. Öyleye ne demişti büyük adam; “Ben ders almam, ders veririm.” Hadi bu defa da ayağı kaymıştır, olur böyle şeyler dedim kendi kendime yine. Sağlık olsun."

Geçen akşam yine Avrupa’nın adı sanı duyulmamış zayıflarında Moldova ile maç yaptı, büyük adamın, ders veren adamın takımı. Herkes 5, 6 atarız diyor. Bizim ders veren de öyle bir kasılıyor ki; adeta dünyaları ben yarattım, sen benim rakibim olamazsın diyor. Eh doğruya doğru. Birindeki topçular milyon dolarlar alıyorlar kulüplerinden diğerleri amatör takımlarda koşturuyorlar karın tokluğuna. Alimallah yer bitirirler, ezer geçerler silindir gibi…

Ne silindir ama ne silindir. Ne büyük adam ama ne büyük. Ders veriyor adam boru mu bu? Ders veriyor, ders!!!! Yok mu alan?

Yeter hemşerim yeter! Gözünü seveyim sen böyle ders verme? Çünkü verdiğin ders bize ters. Sen zayıf ve amatör takımlarla nasıl berabere kalınır, o tür takımlara nasıl yenililir dersi veriyorsun, ihtiyacımız yok öyle derse. Bizim nasıl yenilir, nasıl üstün gelinir, nasıl üç puan alınır türden derslere ihtiyacımız var. Sen bu o0kulda hocalık yapamazsın, sen amatör kümeye git. Malta’ya, Moldova’ya, Bosna-Hersek’e. Belki onlar sana görev verirler. Bizden bu kadar.

Aklıma gelmişken bir de şunu söyleyivereyim, gerçi pek haddim değil ya; BİRAZ ALÇAK GÖNÜLLÜ OL! Bak göreceksin ne iyi olacak.

 
Toplam blog
: 22
: 3684
Kayıt tarihi
: 23.04.07
 
 

Emekli öğretmenim. Kütahya ili Tavşanlı ilçesinde yaşıyorum. Hayatı ve insanları seviyorum. İnsanlar..