Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Haydi eller havaya

Yine bir Pazar gününü geride bıraktım. Kendime sorumluluğumu yerine getirmenin hazzını yaşadım. Fakat coşku yoktu.

Herkes neşe ile kar topu oynadı, “haydi eller havaya “ diyerek poz poz fotoğraflar çekildi,çoşku yaşadı.

Ben ise onları seyrettim. Hatta, seksen yaşındaki rehberimiz bile katıldı onlara. Ben onu da izledim, seyrettim, gözettim…

Bir ara dönüş yolunda, kar üzerine yazılmış 2017 rakamına takıldı gözleri.” Olmamış. “ dedi ve değneğiyle 081 rakamlarını ekledi yanına.Oldu mu size 0812017. Bir anlam veremedim.

Zihnim hemen yorum yaptı. 22 Ocak onun doğum günüymüş. Bu yıl 81 yaşına girecekmiş. Kısa bir molada bahsetmişti. 2017 rakamlarını saymazsak onun yazdığı(o)81 rakamı yaşı olsa gerek, dedim.

Döndü sonra ekledi; “ Yalnız 2017 olur mu, gün ve ay da eklenmeli.

Evet, dün 8 ocak Pazar günüydü. Ben Pazar olmasının dışında hiçbir şeyle ilgilenmiyordum. Bedenim oradaydı, fakat ruhum peşim sıra gelmemişti. Ne diyelim? Geldi geçti. Nice yıllara 22 ocak doğum günü olan rehberim. Nice yıllara!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..