Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Haydi fısılda dudaklarıma

Haydi fısılda dudaklarıma
 

YANAN YÜREK


Öpmeye varmıştı,
Dudaklarım dudaklarına.
Bir yudum tat almak için değil,
Ta ki doyasıya.
Titriyordu bütün vücudum,
Çarpıyordu sanki kalbim,
Yerinden fırlarcasına !
Sarıldım önce ince beline,
Çektim kendime.
Sonra tuttum o ipek saçlarını,
Okşadım, öptüm ve koktum durdum
Ciğerlerim bayram edercesine.
Usul usul, sessizce !
Anladım ki bir tanem,
Anladım ki,
Sen de susamışsın,
Özlem duyar olmuşsun,
Sanki kerem gibi bazı şeylere !
Amma olmadı ki,
Bırakamadın kendini kollarıma,
Sere serpe, olabildiğince.
Hay allah,
Yine girdi o karakedi,
Yine girdi aramıza,
Silkindin,
Kaçıp da gittin koşarak,
Birdenbire !
İnan ki,
Donup da kalıverdim.
İsyan ettiler bütün arzularım.
Şaşırıp kaldılar,
Anlam veremediler bir türlü olanlara.
Durma, öyle mahzun, mahzun.
Ne diye kaçıp da gittin,
Söylesene.
Ciğerlerimde hala ipek saçlarının,
O esmer teninin mis gibi kokusu var,
Dudaklarımda ise,
Hiç sorma,
Ayıp olur mu söylemesi bilmem amma,
O kiraz dudaklarının doyamadığım özlemi !
Bu ne insafsızlık,
Nedir bu ettiğin böyle !
Şu üç günlük dar-ı dünyada,
Değer mi hiç bana çektirdiklerin,
Haydi durma be güzelim bir şeyler söyle.

Fikret Dündar

 
Toplam blog
: 23
: 368
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

1942 yılında Kırklareli ilinin Vize ilçesinde doğmuşum. Memur çocuğuyum. İlkokulu Vize'de, Ortaokul ..