Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Haydi gelinlik denemeye gidiyoruz!!

Haydi gelinlik denemeye gidiyoruz!!
 

polyvore.com'dan hazırlanmıştır.


Önümüzdeki haftasonu en önemli aktivitem, tatlı mı tatlı bir gelin adayının gelinlik provası olacak. Hem de bu gelinlik provasında bir yandan modellerden hangisi güzel oldu diye bakarken, bir yandan da (sıkı durun !!) Beymen’in yeni açılan gelinlik butiği “Bridal”ı tecrübe ediyor olacağız... Gelinlik marka ve modellerinden, fiyatlara kadar tüm tecrübelerimizi sizlerle paylaşıyor olacağım tabii ki... (bence önemli bir hizmet ) Sonraki durağımı da şimdiden açıklayayım, her gelinin hayali Pronovias!! Şimdilik şunu söyleyebilirim ki, provaya gitmeden önce model seçimi açısından tecrübe edinmek amacıyla internette biraz gezindim ve ‘hangi model hangi tip vücuda daha çok yakışır’ içerikli birkaç bilgiye rastladım ancak kafamdaki kadın tipi ve model eşleşmesini netleştirecek bir bilgiye ulaşamadım açıkçası... Yani uzun boyunlu bayana nasıl yaka gider, omuzları genişse bunu hangi yaka, bel ya da etek tipi daha belirsiz hale getirir yanıtlar çok net değildi. Çok genel hatlarıyla uzun boylu hanımlar, tombiş hanımlar ve kum saati vücutlu hanımlar genelde ne tip gelinlik tercih etmeli gibi bilgiler vardı. Ancak ben vücut genelinden çok kusur özelinde bilgi edinmek istdiğimden bu bilgilerden faydalanamadım... Bu nedenle, Bridal’ın tecrübeli ekibinden bu tarz bilgileri de edinip sizlere de aktarmaya çalışacağım. Sormamı istediğiniz bir şey olursa yazın, sizin sorunuzu da sorayım Hadi bakalım, henüz erken olduğunu düşünen veya randevu almaya üşenen gelin adayları (veya aday adayları ) varsa bilmek istediğiniz, yazın bana sorunuzu, ben de cevabını arayayım... Ne yaptık, ne denedik, nasıl karşılandık, hangi markalara baktık tüm gördüklerimizi paylaşmak üzere Pazartesi yeniden blogdayım…
 

 
Toplam blog
: 19
: 1679
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

Kendi kendine şarkı söylemeyi, yazı yazmayı, hediye almayı (hatta yapmayı), fotoğraf çekmeyi, her..